Tak jsem se dnes pustil do čištění, první jsem sundal chladič vzduchu, ten byl docela v pohodě lehce zašpiněný, pak jsem vzal baterku posvítil do sání a bylo jasno, že půjde dolů, potrubí na prvním válci bylo zaneseno, tak že průměr se zmenšil tak o třetinu, všechen tenhle bordel byl až za vývodem od ERG ventilu, ten já ale vůbec nenašel,asi předchozí majitel měnil turbo a vyměnil to a s výfukovým potrubím, protože ERG ventil tam neni a žádná záslepka taky ne. Vymontovat sací potrubí nebyl žádný velký problém, až na jeden šroub co je mezi druhým a třetím válcem, je tam pěkně schovaný, doporučuji panáka předem, je to fakt pakec, ale nakonec se to podařilo. Když jsem vyndal sací potrubí, bylo pěkně zanesený, tak přišel nařadu autogen, pěkně pozvolna ohřát,až to vevnitř chytlo, hořelo to tak deset minut,živil jsem to trochu kyslíkem, aby to bylo rychleji.Pak jsem počkal až to vychladne, nalil jsem tam arvu, nechal působit,a pěkně to proplách. Potom jsem vše namontoval zpátky. Když jsem to pak projel, řekl bych že to jede určitě líp. Doporučuji určitě každýmu kouknout na to sání. Já nejsem žádný automechanik a měl jsem to hotový tak za pouhých 6 hodin´