Stránka 1 z 2

Napatie na palivovom cerpadle

PoslaťNapísal: Uto 7. Jún 2011, 15:27
od Citroenik
dobry den mam taky problem ze mi niekedy nechce nastartovat auto(nejde napatie na čerpadlo a tym ani netlaci naftu) bol som s tym v servise ale tam mi povedali ze chyba bude v relatku pri motore ,tak som siel do citroenu kupil to vymenil ale chyba ako startovanie sa znovu ukazala,takze mozeme vylucit chybne rele lebo aj to stare aj nove su dobre,chyba by mala byt niekde v kablovani ale neviem presne kde lebo všade su spojky ,tak taky a onaky kabel farbovo takze sa v tom nevyznam vobec a cely interier vyberat a kontrolovat kable sa mi nechce ak tam nebude chyba chapete,proste prosim o radu co a ako mam prekontrolovat :klik: dakujem 8)

Re: nestale napatie na palivovom cerpadle

PoslaťNapísal: Str 8. Jún 2011, 17:40
od stefan1978
Nazdar mal som ten isty problem,ja som mal chybu v konektore.Nachadza sa za kastlikom baterie je okruhly a su dva.Ten vrchny iba odtiahni a znova zatiahni a malo by to ist.Ja to mám povolene o 1/2otačky a ide bez problemu,Dufam že ti to pomože.Niekde sa tu nachádza aj obrazok toho konektora.

Re: nestale napatie na palivovom cerpadle

PoslaťNapísal: Pia 10. Jún 2011, 23:14
od Citroenik
xsara sa dnes vzdala :( odislo palivove cerpadlo ,niekde v elektrike je chyba aj a este musim vymenit to cerpladlo,rozvody,capy riadenia ,sponovaciu kladku remena jaaj wela toho je :( prosim :klik: o pomoc s tou elektrikou kde moze byt chyba

Re: nestale napatie na palivovom cerpadle

PoslaťNapísal: Uto 12. Júl 2011, 6:31
od tino
mam podobný problem, vyriešil si to už ? naposledy keď mi to nešlo mi v servise premostili 2 kontakty na tej velkej svorkovnici za baterkou. A včera som zostal stáť znovu. Po polhodine hýbania s káblami to nabehlo. otázka je v čom to vlastne je.

Re: nestale napatie na palivovom cerpadle

PoslaťNapísal: Uto 12. Júl 2011, 10:42
od Citroenik
taKZE JE TO V TOM ZA BATERKOU ,ZLE KONTAKTY IBA A MAJ AJ PORIADNE KONTAKTY OCISTENE NA BATERKE

Re: nestale napatie na palivovom cerpadle

PoslaťNapísal: Str 13. Júl 2011, 13:01
od tino
a co ti s tym urobil ? mne premostili 2 kontakty ale ako som písal tak ostal som stat znova, po polhodine ťukania do káblov to nabehlo. Teraz to ide, zajtra idem do citronu ale co stým urobia neviem, keď teraz to ide. Clapik vravel že keď tak premostí všetky káble v tej svorkovnici ale čo ak chyba je inde ?

Nestartuje - malé napětí na čerpadle

PoslaťNapísal: Ned 29. Jan 2012, 13:22
od fakeout
Zdravím všechny,

chtěl bych poprosit o pomoc s otravným problémem.

Auto normálně jezdí, neukazuje žádnou závadu na palubce, ale po nějaké době (cca týden), při pokusu nastartovat se nic nestane. Motor sice točí, všechno vypadá normálně, ale čerpadlo nežene naftu.

Když se to stalo poprvé tak jsem změřil napětí na čerpadle, na regulátoru tlaku paliva a na vysokotlakym čerpadlu. Všeude bylo u napájení 3,5V.
Jelikož jsem s autem potřeboval odjet a nic lepšího mě nenapadlo, tak jsem připojil napájení čerpadla natvrdo do zapalovače. Auto jsem nastartoval a spoj rozpojil a auto zase zduchlo, udělal jsem to znovu a po rozpojení už auto drželo a vše zaz normálně fungovalo asi zase týden, než se to opakovalo. Vždy když se tak stane, tak to připojím natvrdo a zase se to vzpamatuje a mám chvíli pokoj.

Jinak ve funkčním stavu je všude, kde jsem poprvé měřil, po otočení klíčku +-12V, v nefunkčním 3,5V.

Podle mě to vypadá na nějaký přechodový odpor, ale nebyl jsem si jitý, proto píšu sem .

Děkuji za jakoukoli radu.

P.S.: Kdyby bylo možné mi poslat nějaký link na EL. Schémata byl bych moc happy, díky

Re: nestale napatie na palivovom cerpadle

PoslaťNapísal: Ned 29. Jan 2012, 14:03
od Rope
Ja bych se zaměřil na hlavní relé, to by mohlo být ono.

Re: nestale napatie na palivovom cerpadle

PoslaťNapísal: Ned 5. Feb 2012, 17:58
od Nomad107
Ahoj, koukám, že jsem další kdo má stejný problém, sice nemám 2.0 HDi, ale předpokládám,
že konstrukce elektriky bude v podstatě stejná neli totožná.
Nemám teda na čerpadle 3,5 ale 4,5 V ale to je jedno.
po zkoumání všech možných kontaktů to stále něběží a nemůžu na to přijít, poraďte prosím pokud víte.... 8)

Už jste někdo ten problém vyřešil? Já nad tím bádám a stále nic, bohhužel v té zimě, která
nyní venku panuje se mi moc pobývat nechce, ale byl bych rád, kdyby autíčko jezdilo,
mám ho měsíc a jsem s ním zatím nadmíru spokojen jezdí moc pěkně.
Motor snad ani být lepší nemůže, v mrazech chytne na otočení klíčku, takže fajn.... :)

Díky moc za všechny rady.

Re: nestale napatie na palivovom cerpadle

PoslaťNapísal: Uto 14. Feb 2012, 18:41
od fakeout
Tak relé jsem dnes vyměnil a bez úspěchu, pořád naoětí na 3,5V :cry:
Nevim kde by to mohlo být, zítra jdu na diag, tak uvidim, ale spíš se bojim, že mi to vyplivne jen chybu palivového systému, nebo něco podobného nic neříkajícího ....

Také se přidal další problém nejspíš s tím související. Pokud to chci natočit (mám připojené napájení čerpadla na přímo na 12V), tak motor jaksi blafne, skočí cca ke 100 otáčkám a zdechne, po nějaký době to sice natočí a vše je ok, ale při dalším pokusu o nastartování se to opakuje....

Re: nestale napatie na palivovom cerpadle

PoslaťNapísal: Uto 14. Feb 2012, 20:45
od Rope
Pak možná ještě ty kulaté konektory jak prochází kabeláž z motoru do kabiny? Chce to měřit, kde je ještě 12V a kde už není.

Re: nestale napatie na palivovom cerpadle

PoslaťNapísal: Str 15. Feb 2012, 8:07
od fakeout
Taková pitomá otázka : kde se nachází ty konektory? dnes ráno jsem nad tím špekuloval a nic nenašel. Je to někde v pojistkový skříňce?

Re: nestale napatie na palivovom cerpadle

PoslaťNapísal: Str 15. Feb 2012, 12:31
od Rope
Za pojistkovkou

Re: nestale napatie na palivovom cerpadle

PoslaťNapísal: Str 15. Feb 2012, 16:58
od fakeout
Tak dnes jsem byl na diagnostice a ta mi rekla velky kulovy:-( jeste jsem teda kouknul za tu pojistkovou skrinku, kde tam jsou ty dva velky konektory s kabelama a zkousel s nimy ruzne kroutit povolovat atd.... nicmene bez vysledku.... uz me nenapada kde hledat...

Re: nestale napatie na palivovom cerpadle

PoslaťNapísal: Str 15. Feb 2012, 18:06
od Rope
Tak to svěř někomu kdo tomu rozumí. Musí se prostě měřit a ne jen hýbat konektorama, někde je 12 a někde pak už méně. Schéma a měřák a musíš najít chybu, pokud chceš chybu najít. Sezením u netu a křičením že už nevíš se to neopraví :wink: Diagnostika není všelék a je třeba něco umět.