Díky také za odpověď. Že bych tam něco zapoměl je možné, ale nevěřím tomu. Tím to nebude. Jinak já taky měnil zatím jen předek auta, zadek mě teprve čeká. Ale tím si myslím, že to taky nebude. Ještě bych mohl zkusit odmontovat kosti a zkusit co dělají. Ale jsou nové. Od Moog. Ještě zkusím to brždění pořádně při nerovnostech. Zkusil jsem to zatím jen v ulici na panelce a zdálo se mi, že to lehce, ale jen lehce přestalo.
Pokusím se kdyžtak ještě dnes natočit video se zvukem a dát to sem.
Jinak mi nejde do hlavy jak by za to mohl tlumič? Nějak si tu funkci nedovedu představit. Ten tlumič je sešroubovaný dohromady s pružinou. Takže ikdyž tvrdší a sportovní a zkrácená pružina, tak nemůže tlumič pustit a tlumič pojede podle pružiny, nebo se pletu? Na druhou stanu, už podle názvu, je to tlumič. pruží pružina a tlumič jen tlumí. Že by nestíhal tlumit zpětné rázy? To by znamenalo, že pružina je jak to napsat "rychlejší" a tlumič nestíhá. Ale to by znamenalo, že nestíhá když je vysunutý to znamená že mlátí při vysunutém stavu na svém začátku. A né při zatlačení na dorazu na konci. Jenže tlumič je díky "kratší" pružině více zasunutý dovnitř do svého těla, takže na svůj konec ( začátek) by ani neměl jít.
Ne, blbost, už jsem na to asi přišel.... nakreslil jsem si tlumič, pružinu a kolo a představil si to. Ne, není to sešroubované dohromady. A Asi to bude tím, že pružina je krátká a rány vnikají pri vracení se tlumiče ( při roztažení).......
Ale to je taky blbost, já už nevím.
Délka pružiny by na to neměla mít vliv. Při roztažení totiž není dole uchycená na tlumiči. Takže pokud by mlátil tlumič při svém roztažení, je v háji tlumič a nemá s tím nic společného pružina.
Anebo třetí varianta. Pružina je mezi dvěma miskami a při roztažení na plnou délku tlumiče je pružina kratší než tlumič a mlátí ( lítá mezi miskami). .....
Omlouvám se za své teorie tady, ale nemůžu na to přijít. A zítra chci jet pryč s autem a rád bych to vyřešil.. Ach jo..