Stránka 1 z 1

Přibržďování při plném rejdu doleva - Xsara Picasso

PoslaťNapísal: Uto 24. Nov 2015, 18:32
od DaliborS
Zdravím,

chtěl bych vás požádat o radu. Mám Xsaru Picasso 1,8 r.v. 2000 a od koupě ojetiny jsem měl problém s tím, že při plném rejdu doleva to samo brzdí. Evidentně je problém někde na přední nápravě vlevo. Někdy se kolo zablokovalo tak, že s autem nešlo hnout (když jsem jej chtěl potlačit) a rozjezd byl skoro jak přes ruční brzdu.

Později jsem vyměnil brzdové válečky a takové ty gumičky u toho (bez výsledku), kotouče jsou prý OK, přilepené taky nebyly. Pak jsem vyměnil levé rameno s vytlučeným čepem a po výměně ramena problém na chvíli téměř ustal (ale nemyslím si, že úplně). Tomu se každý divil, protože prý to nemůže mít souvislost. Auto už ale prostě přibržďovalo mnohem méně a spíše jen občas. Nedávno jsem vyměnil horní uložení levého tlumiče (protože to začalo vrzat) a naposledy také kosti stabilizátoru (protože už od začátku tam něco bouchalo - teď je to pryč) a připadá mi, že problém je už zase mnohem výraznější, přibržďuje to skoro jako původně. Už to bylo i na zvedáku a není tam nic poznat, možná jak je náprava odlehčená, tak se to chová jinak. Nikde mi nedokáží poradit, kde může být problém, proto bych rád požádal místní komunitu o radu ;)

Děkuji za případné reakce

Re: Přibržďování při plném rejdu doleva - Xsara Picasso

PoslaťNapísal: Uto 24. Nov 2015, 19:41
od empík
Bude to len tip, ale ako to popisuješ, tak by problém mohol spôsobovať ľavý homokinetický kĺb. :idea:

Re: Přibržďování při plném rejdu doleva - Xsara Picasso

PoslaťNapísal: Uto 24. Nov 2015, 21:29
od mio
Brzdové hadice jste taky měnili ?

Re: Přibržďování při plném rejdu doleva - Xsara Picasso

PoslaťNapísal: Štv 26. Nov 2015, 21:24
od DaliborS
Díky oběma za reakce.

Homokinetický kloub - to je ten čep, který je součástí ramena, ne? To jsem psal, že se měnilo, ale pokud tedy nemyslíme každý něco jiného.

Brzdové hadičky jsou teprve v plánu.

Re: Přibržďování při plném rejdu doleva - Xsara Picasso

PoslaťNapísal: Pia 27. Nov 2015, 8:19
od Fanatik
Homokinetický kloub je na poloose u kola a nechá se měnit samostatně (cena cca 650 Kč v druhovýrobě).