od MP » Uto 17. Apr 2007, 20:14
No u mě se ani nedá říct ľe by to slzelo .... i kdyľ moľná začne po tom co jsem si s tím hrál .
Kolik stojí origo jsem nezjią»oval , ale asi to bude drahý jak ..... Je to trubička co je v čerpadle - hadice - trubička - hadice - trubička co je v řízení ( nebo tam kdesi ) Asi tak metr a půl dlouhý . Na čerpadle dobrej přístup , ale na druhým konci dost blbej přístup . I kdyľ uľ jsem hadici i spony koupil , tak jsem to nakonec konzultoval s kolegou a upustil od toho . Ono je to stejně zespodu stejně celkově dost zamaątěný . Tak jsem jen poutahoval a zkontroloval vąechny moľný spony a spoje . Pak jsem koupil čistič motoru , ostříkal , odmastil .... před technickou to zopáknu , to uľ nebude tak hrozný , to vezmu jen hadříkem. Nejsu si jistej jakej tlak v těch hadicích za čerpadlem můľe bejt a jestli by to ta hadice a ąroubovací spony udrľeli . I kdyľ myslím ľe jo , na C5 takhle zatáhli jednu hadici na tom hydralickým pérování a tam ty tlaky jsou asi srovnatelný ( nevím , jen doměnka ).
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.