Utržené - poškozené silentbloky

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Utržené - poškozené silentbloky

Poslaťod brian » Pia 20. Apr 2007, 8:21

Včera jsem byl na jarní servisní prohlídce v Citroenu - vąe ok aľ na jedno.
Zjistili mi(myslím ľe říkal utrľené) SILENTBLOKY. Takľe
1. Co to je?
2. Kde to je?
3. Co to má dělat?
4. Co se stane, kdyľ to přestane dělat?
5. Kolik to stojí?

Díkec!!
Xsara I / r.99 / 1.8i 66kw / Exclusive Royal / stříbrno-modrý liftback /// př. i zad. el. okna, 4 airbagy, originál rádio, multifunkční volant, poloautomat. klima, el. zrcátka - výhřev, senzor deště stěračů, přední mlhovky.
Obrázok užívateľa
brian
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 21
Registrovaný: Pon 9. Apr 2007, 10:35
Bydlisko: Vyškov na Moravě

Poslaťod MP » Pia 20. Apr 2007, 9:56

Jde o to kterej silentblok , je jich tam víc . Já mám zkuąenost jen s tím co je po otevření kapoty , vlevo u tlumiču , tam jak je rozvoďák . Ale u kaľdýho motoru to můľe být rozdílný . Je to takovej gumovej kus mezi kastlí a motorem , co tlumí ty vibrace od motoru ... a takovej studenej diesel se umí pěkně třepat :lol:
Stál asi 400 Kč , práce na půl hodinky .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Obrázok užívateľa
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4374
Registrovaný: Pon 16. Jan 2006, 14:45
Bydlisko: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Poslaťod Zyky » Pia 20. Apr 2007, 9:59

Nebo to muzou bejt silenbloky prednich ramen
XSARA II 1,6 16V VTS
Citroen servis
Zyky
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 243
Registrovaný: Pon 15. Máj 2006, 12:22
Bydlisko: Mečeří? (Mexiko) Benatky nad Jizerou

Poslaťod Sbohem vąem » Pia 20. Apr 2007, 12:36

Silentbloky jsou v zadní i přední nápravě,ale ty neprasknou.Tak předpokládám,ľe to bude silentblok motoru a pokud je utrľený bude to ten pod autem resp.motorem,měl by být na straně spolujezdce (alespoň u mne 1,8 16V),ten silentblok je kříľový a časem praskne,stane se to ľe při startu se aľ neskutečně rozvibruje motor,stalo mi to na feldě 1,9 D a stál komplet 500 kč,je to guma zalisovaná v objímce.Počítám ,ľe na Xsaru bude o něco draľąí,ovąem doporučuji vyměnit co nejdřív ,jednak je to nepříjemné a jednak poąkodíą i ty ostatní.
Sbohem vąem
 

Poslaťod brian » Sob 21. Apr 2007, 13:39

Ano, říkal, ľe je prasklej, tak to asi bude ten u motoru. Takľe říkáte, ľádná nákladná investice? NEMUSÍ SE VYTAHOVAT MOTOR, NEBO TAK NECO?
Xsara I / r.99 / 1.8i 66kw / Exclusive Royal / stříbrno-modrý liftback /// př. i zad. el. okna, 4 airbagy, originál rádio, multifunkční volant, poloautomat. klima, el. zrcátka - výhřev, senzor deště stěračů, přední mlhovky.
Obrázok užívateľa
brian
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 21
Registrovaný: Pon 9. Apr 2007, 10:35
Bydlisko: Vyškov na Moravě

Poslaťod B@RT » Sob 21. Apr 2007, 14:50

motor se vytahovat nemusí jen se podepře (hever) vymění Silentblok a znovu spustí dolů
Sbírka modelů Citroën
Obrázok užívateľa
B@RT
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 681
Registrovaný: Ned 8. Apr 2007, 9:14
Bydlisko: Lomnice n. Pop.
Vůz: Xsara 2,0 HDi 66Kw 2001, 2CV Kachna

Poslaťod Xsařič » Sob 21. Apr 2007, 22:50

No a pokud to jsou ty silenbloky předních ramen, tak sice stojí pár stovek, ale musíą je odřezat a nebo vypálit autogenem. Ale tak, abys nezničil ramena!!! Ty vyndáą v pohodě za pár minut, ale přední silenbloky ramen jsou takový debilní válečky, a ty teda vyndat nejsou. Originál jsou tam totiľ natlačený lisem. Ale ty v háji nebudou, protoľe toho by si stejně nevąimli. Takľe to budou buď ty zadní u ramen, nebo ty u motoru. Howgh
Xsařič
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 48
Registrovaný: Uto 17. Okt 2006, 10:54
Bydlisko: Hradec Králové


Späť na Podvozek

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia