servo

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

servo

Poslaťod jancisk » Uto 3. Júl 2007, 19:58

zdravim zda sa mi ze na mojej Xsare II 1.4 ide tazko posilnovac riadenia jaki ide vam ? dik
jancisk
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 35
Registrovaný: Ned 6. Máj 2007, 10:21
Bydlisko: KOSICE
Vůz: Xsara II r.v2002 1,4i

servo

Poslaťod Miro » Uto 3. Júl 2007, 21:41

No mne sa toci velmi lahko. Neviem, ci je to tou posilkou, alebo dobrym posilovacom. :?
Pozeral si ci mas dostatok servo kvapaliny? A skus ked stojis tocit volantom a pocuvat,ci vrci servo.
XSARA coupe, 1,8i 66kW, 1998
Obrázok užívateľa
Miro
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 57
Registrovaný: Sob 23. Jún 2007, 13:41
Bydlisko: Vysoká n/Kys.

Poslaťod anek » Str 4. Júl 2007, 10:49

Mě jde dobře :-) To ti asi moc nepomůľe co? Kdyľ před nastartováním vezmu volant a snaľím se s ním zatočit, tak to jde hodně ztuha. Pokud v ten okamľik nastartuju, tak cítím velmi výrazné uvolnění protisíly jak mi začne servo pomáhat.
Nebo to je o tom, ľe ti sice servo pomáhá, ale ne tak moc jak bys chtěl?
Xsara 2.0 HDi 66kW Break (2003)
Obrázok užívateľa
anek
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 53
Registrovaný: Str 21. Mar 2007, 8:25
Bydlisko: Olomouc
Vůz: Xsara II. Break 2.0 HDi 66kW 2003

Poslaťod CHiP » Str 4. Júl 2007, 23:50

Joooo, jde to lehko :lol: ale je dost poznat, kdyľ mám zimáky 185/65, tak jde volant mnohem lehčeji neľ kdyľ tam mám letní 195/55 :D
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod levis501 » Štv 5. Júl 2007, 8:29

Přesně tak, hodně záleľí na ąířce pneu. Měl jsem moľnost srovnat účinnost serva Xsary s Peugeot 206 a 307: 206 - srovnatelné; 307 - není třeba vynakládat takovou sílu k otočení kol při stání (a to je diesel).
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 333
Registrovaný: Uto 30. Jan 2007, 13:05
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod Marek » Štv 5. Júl 2007, 19:35

To jancisk:
Nesrovnáváą to s jiným autem? Např. Fábie má elektrohydraulický posilovač, který je nastavený na menąí sílu. Xsara má hydraulickou klasiku, které se vyčítá, ľe stále běľící čerpadlo zvyąuje spotřebu, ale co se týče zpětné vazby do volantu, je to nepřekonaný systém. Mně se točí volantem na místě nepatrně hůře neľ za jízdy a to se mi zdá výborné - v zimě poznám, ľe řízení "měkne" - jsem na hranici smyku, protoľe v plynulých zatáčkách (ne na křiľovatkách), pokud nejedu s razantní akcelerací se posilovač prakticky neuplatní a mám odpovídající reakci volantu.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 822
Registrovaný: Uto 25. Okt 2005, 11:49
Bydlisko: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Poslaťod anek » Pia 6. Júl 2007, 12:14

Přesně jak píąete. Jsem z posilovače nadąený v tom smyslu, ľe se nenadřu a pořád za kaľdé situace cítím velmi dobře kontakt s vozovkou a to mi nesmírně vyhovuje, obzvláątě jak bylo řečeno, v zimě :drie:
Xsara 2.0 HDi 66kW Break (2003)
Obrázok užívateľa
anek
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 53
Registrovaný: Str 21. Mar 2007, 8:25
Bydlisko: Olomouc
Vůz: Xsara II. Break 2.0 HDi 66kW 2003

Re: servo

Poslaťod jancisk » Pia 6. Júl 2007, 16:41

Ano porovnavam s CHevrolet Aveo 1.2 co ma otec tam pohnem volant malickom na mojes Sarinke to nende:(
dik za info
jancisk
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 35
Registrovaný: Ned 6. Máj 2007, 10:21
Bydlisko: KOSICE
Vůz: Xsara II r.v2002 1,4i

Poslaťod K4my » Sob 7. Júl 2007, 6:27

mno me utika smes ze serva, rekl bych ze uz tam te kapaliny moc nebude, ale porad zatacim relativne lehoulince a jednoduse.... vsem kdyz namiste hodim plnej raid tak to je kraval jak svine.... pristi tyden musim jit vymenit tlakovej spinac kura 1200 za novej :-(
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 751
Registrovaný: Štv 3. Máj 2007, 11:13
Bydlisko: Odry - Nový Jičín


Späť na Podvozek

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 5 hostia