Kotoučové brzdy na Xsara I zadní náprava

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Kotoučové brzdy na Xsara I zadní náprava

Poslaťod sketter21 » Pia 25. Apr 2008, 8:11

Zdarec vąichni, chci se Vás vąech zeptat, jde místo bubnů na zadní nápravě dát koutoče?? ptám se z montáľního hlediska jestil je to vpohodě, nebo jestli to nejde a mam radąí koupit jinnou nápravu, v tichno vecich mam mezery, takľe jestli někdo víte, tak pls pls o radu díky moc
Citroen Xsara I 1,8i 66Kw, 90Hp, modrá metalíza...tuning
Obrázok užívateľa
sketter21
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 49
Registrovaný: Pia 1. Feb 2008, 14:39
Bydlisko: Plzeň, no teď Veltrusy :)

Poslaťod Thomson11111 » Pia 25. Apr 2008, 18:18

Nejsem si jist ale kamarad myslim menil celou napravu kus za kus ale ted nevim proc tam ty kotouce nesly dat. :cry:
Je to proste tak FRANCOUZSKÁ auta jsou moji slabosti
Obrázok užívateľa
Thomson11111
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 50
Registrovaný: Štv 8. Nov 2007, 16:04
Bydlisko: Kladno

Poslaťod mio » Pia 25. Apr 2008, 18:44

©lo by to ale musel by jsi sehnat celé zadní náboje s loľiskem,protoľe buben ti sjede i z loľiskem (mimo break),cena jednoho od oka asi 2 tis kč.A kde máą cenu brzdičů, lanovody,destičky,kotouče.Proto vąichni mění celou nápravu vyjde to relativně levněji.Viděl jsem na nějakém ąkoda web jak si mladík nechal upíchnout na soustruhu bubny aby na ně mohl nasadit kotouče,místo plechu přiąrouboval nějaký mezikus na třmeny a fungovalo to.Mimo jiné dal tam přední brzdiče ale nechápu jak mu fungovala ručka.
Obrázok užívateľa
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 1267
Registrovaný: Pon 1. Okt 2007, 19:30
Bydlisko: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Poslaťod Kvido » Pia 25. Apr 2008, 19:11

Tak hledej xsaru s motorizací 1.6 16V ,1.8 16V a 2.0 16V tam se dávaly dozadu kotouče. Mám je a můľu říct,ľe to moľná vypadá jen dobře,ale kdyľ chceą zatáhnout ručku,aby auto stálo někde v kopci trháą pomalu lanka,aby to stálo.Mám je seřízené,nové kotouče,desky,lanovody a je to pořád stejné,ta brzdná účinost tak moc dobrá není. Moľná se lépe chladí a nekopou jak někdy bubny.
Ale pokud ti jde jen o vizáľ,tak to zase jo,vypadá to líp.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Obrázok užívateľa
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Príspevky: 1463
Registrovaný: Uto 25. Mar 2008, 19:19
Bydlisko: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Poslaťod Hrnča » Pia 25. Apr 2008, 19:20

Mě ruční brzda brzdí v pohodě. Na rovině stačí i první zub. Do mírného kopce dva a pokud potřebuju aby to opravdu stálo a ani se nehlo, tak tři zuby. Teď někdy brzo budu dělat kotouče i desky a tu ručky bych rád poąteloval, tak na čtvrtý zub...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázok
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002


Späť na Podvozek

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia