Ale tlumič je zasunut do těhlice,ale kost je připevněna k tlumiči.
Tžko říct,co považuješ za bouchání při otáčení na místě,pokud otáčíš pořádně a něco tam bouchne či lupne,mohlo být horní uložení tlumiče,pokud stím jakoby kvedláš lehce ze strany ny stranu tak to je normální je to drobná vůle v hřebenu a nebo možné klepání čepu,ale pokud ti za jízdy volant nevibruje je to v pořádku.
Kiněťák cvaká a spíš v plném rejdu ho poznáš nejvíc,navíc hodně opotřebený kineťák ti i za přímého směru může ovlivnit stopu auta,jako by zničeho nic vyhne,ale to už je extreme.
Vcelku stebou citím a věř,že mě by to taky štvalo,nemám rád,když něco nefunguje jak má a někde něco klepe,třepe,cinká,vrže.
Ale i já bojuju na nerovnostech ze zadní napravou a při brždění a to jsem po repasu zadní nápravy,tlumičů,silentbloků a nikdo na nic nepřišel,občas mám pocit,že jde z karosériemajko by vyměkla,ale čertví čím to je. Při normální jízdě je to naprosto v poho.
Ale zkoušej dál,až na něco příjdeš dej vědět,docela mě to zajímá.