klepání volantu

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

klepání volantu

Poslaťod birkof.jedoma » Str 12. Júl 2006, 18:14

Zdravim vsechny, mam takovej problemek. Poslední dobou, je tomu asi tak mesic, se mi klepe volan kdyz jedu tak tech 100km/h a pri 150km/h se volant klepe docela dost. Cim by to mohlo byt ? Diky za radu.

MAM xsara combi 1,6, 16V, r.v. 2001
birkof.jedoma
 

Poslaťod Peter » Str 12. Júl 2006, 20:09

S najvacsou pravdepodobnostou ti odpadlo nejake olovo (alebo jeho nahrada) z kolesa, ktorym je vyvazene. Viem, ze to nie je zadarmo, ale skus si dat znovu vyvazit kolesa.
Moj znamy, co ma servis mi vravel, ze ak su zle priklepnute zavazia, tak dokazu odpadnut aj po 500 km a potom to trase.

P.S. Ale teoreticky mozes mat chybu aj v niecom inom.
Xsara II break r.v. 2002 (2,0 HDi 80 kW)
Obrázok užívateľa
Peter
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 16
Registrovaný: Uto 30. Máj 2006, 13:13
Bydlisko: Bratislava, SVK

Poslaťod Sbohem vąem » Štv 13. Júl 2006, 8:12

Souhlasím s Petrem,problémy mu?ou dělat i hodně ojeté pneumatiky nebo čep řízení,ale jedná taková otázka,ty jezdí? při dne?ních pokutách a bodovém systému je?tě někde 150 km/h ? Kdy? tohle nebylo(bodový systém) jezdil jsem po na?ich dálnicích i za 200 km/h s Xsarou,teď by mi to za ten adrenalin nestálo,tak bohatý nejsem.
Sbohem vąem
 

Klepání volantu

Poslaťod celam » Pia 14. Júl 2006, 12:13

Ho?i mají pravdu, ?e je potřeba nechat přavá?it kola. Pokud to nepomů?e, mů?e být také příčinou homokinetický kloub a to asi bude dra??í. Mů?e být také prasklá man?eta homokinetického kloubu a vytečený olej.
Pokud to tyto dvě věci nebudou ?el bych dále po čepech přední nápravy.

8)
celam
celam
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 86
Registrovaný: Pia 21. Apr 2006, 8:48
Bydlisko: Hostětín 5, 687 71 Bojkovice

Poslaťod Sbohem vąem » Ned 16. Júl 2006, 6:02

Celam !!!
Pod man?etou homokynetického kloubu není olej ,ale mazací tuk a navíc vadný homokynetický kloub pozná? tak,?e dá? plný rejd volantu a začne? se pomalu točit dokolečka na jednu i druhou stranu,pokud ucítí? ,nějaké ?kubání,mlácení,ale spí?e výkyvy ze směru jízdy pak by se mohlo jednat o kyne?ák,je pravda,?e je drahý,je toti? vnitřní a vněj?í,ale porucha kyne?áku je nepravděpodobná,vydr?í docela hodně,ale man?ety skontroluj,zda nejsou prasklé.
Hlídej si sprásné sjí?dění pneumatik ,pokud bys viděl nějaké vy??í opotřebení hrany,pokud nejezdí? zatáčky driftem,mohlo by to taky něco nasvědčovat,(čep,sbíhavost,táhlo stabilizátoru,?patné nafoukání pneu,nebo nevyvá?enost pneu).Musí? začít systém vylučovací metodou.
Sbohem vąem
 

Poslaťod pastynko » Uto 26. Sep 2006, 10:30

Kvido píše:Celam !!!
Pod man?etou homokynetického kloubu není olej ,ale mazací tuk a navíc vadný homokynetický kloub pozná? tak,?e dá? plný rejd volantu a začne? se pomalu točit dokolečka na jednu i druhou stranu,pokud ucítí? ,nějaké ?kubání,mlácení,ale spí?e výkyvy ze směru jízdy pak by se mohlo jednat o kyne?ák,je pravda,?e je drahý,je toti? vnitřní a vněj?í,ale porucha kyne?áku je nepravděpodobná,vydr?í docela hodně,ale man?ety skontroluj,zda nejsou prasklé.
Hlídej si sprásné sjí?dění pneumatik ,pokud bys viděl nějaké vy??í opotřebení hrany,pokud nejezdí? zatáčky driftem,mohlo by to taky něco nasvědčovat,(čep,sbíhavost,táhlo stabilizátoru,?patné nafoukání pneu,nebo nevyvá?enost pneu).Musí? začít systém vylučovací metodou.


a co takto geometria? :roll:

nezobral si nejaku brutalnu jamu, ze by ti to nejak rozhadzalo geometriu?
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Obrázok užívateľa
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 298
Registrovaný: Pon 3. Júl 2006, 12:07
Bydlisko: SK, Bratislava

Poslaťod Hosť » Pon 20. Nov 2006, 9:48

Měl sem stejnej problém akorát sem ho měl přesně mezi 120-140km/h...
Bylo to kulový čepy-oba!Mám najet 72 tis a stalo to se vsim vsudy asi 2500,-
Hosť
 


Späť na Podvozek

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 6 hostia