Stránka 2 z 2

Re: Brzdy přední, desky kotouče

PoslaťNapísal: Str 18. Máj 2016, 18:25
od empík
Nemám Delphi ani Bosch, ale pred 5 rokmi som menil kompletne všetky kotúče aj segmenty.Kotúče som použil nejaké NoName z AutoKelly, segmenty lepšej kvality, značku si už nepamätám. Mám Breaka predné kotúče 283mm. Urobil som na nich asi 50000 km a ešte stále vyzerajú, že niečo vydržia-opotrebenie je rovnomerné. Môj názor na kotúče je ten, že v terajšej dobe, by ten kus železa už nemal byť problém vyrobiť, dôležitejšie je asi dať dôraz na segmenty. Určite je dôležitý aj štýl jazdy, hlavne ich neprehriať hneď po výmene. :)

Re: Brzdy přední, desky kotouče

PoslaťNapísal: Str 18. Máj 2016, 19:09
od MP
Jestli ti to bude stačit na těch 50 000 km , tak bych asi nějak neřešil značku . Těch 50 000 km snad vydrží všechny . Jen jde o to jestli to budeš prodávat , aby pak kupující neměl hned počáteční investice do kotoučů a nechtěl po tobě slevu :wink: Ale jestli to vyřadíš z evidence a vyvezeš na sběrnej dvůr , tak je jedno s jakejma kotoučema . Ale na druhou stranu , těch 50 000 km s tím budeš jezdit ty , nebo manželka , tak proč zrovna šetřit na brzdách ...
C5 měla poprvé vyměněný přední kotouče ve 136 000 km než jsem ji koupil , já je pak měnil ve 274 000 km . A zadní byli poprvé vyměněny při 274 000 km !!
Ale jak psal empík : "je dôležitý aj štýl jazdy"

Re: Brzdy přední, desky kotouče

PoslaťNapísal: Štv 19. Máj 2016, 12:54
od jmlcoch
Styl jízdy mám úsporný - pomalé rozjezdy a dojezd na volnoběh, častá "předvídavost"... - jen mi třeba servisák včera večer říkal, že DELPHI vlastně skoro nebrzdí ....

Re: Brzdy přední, desky kotouče

PoslaťNapísal: Štv 19. Máj 2016, 18:58
od betom
Brzdy se musí používat přiměřeně. Pokud brzdy málo používáš tak dochází k nadměrné korozi hlavně zadních kotoučů. 8)

Re: Brzdy přední, desky kotouče

PoslaťNapísal: Sob 21. Máj 2016, 9:21
od mio
Zdravím, jen přidám zkušenost s ATE power disc.Kotouče svým brzdným účinkem fungují naprosto perfektně. Jen bohužel se mě stalo že asi po 30 000 km (destičky měli ještě dobrých 50%) mě rez vlezla pod drážku v třecí ploše. Kotouče začali vibrovat, opticky na výměnu nebyli.Jen trošku rzi v drážkách. Ze zvědavosti jsem kotouče obrousil a v místě drážky byla rez pod povrchem šíře od 3 do 5 mm. Můj jízdní styl- jezdím rychleji ale bezpečně :D ,ne brzda/plyn. Vůz je denně v provozu, v zimě často hory. ATE skvělé , pro mě ale už bez drážek :D . Na brzdách a pneu bych nešetřil. Dnes už jdou sehnat značkové za velmi slušný peníz. Souhlasím s empik "nepřehřát po výměně" !!