od šíma » Ned 3. Jan 2010, 18:42
S potěšením jsem jsem tady četl o zoufalství jednoho z našich kolegáčků, který měl jednu stranu auta o 1 cm níž než druhou a byl z toho na prášky. Stejné věci jsem si totiž záhy všiml i u svého auta a následně jsem jako úplný magor chodil v podzemní garáži kde parkuji a měřil ostatní auta (mimochodem 1 cm rozdílu je naprosto běžný). Moje auto má mírný sklon na pravou stranu (naštěstí ne na straně řidiče, to by mě točilo víc) a při uřčitém způsobu zastavení a natočení předních kol je pravá zadní strana skoro o 2 cm níž než levá (samozřejmě při stání na úplné rovině) a to už je dost vidět. Čím to je? Za přepokladu že auto je zhruba vyvážené (a má stejné ráfky, gumy a stejný tlak v pneu), těžko se mi představují nějaké rozdíly v tlumičích a pružinách...
Naposledy upravil
šíma dňa Uto 5. Jan 2010, 7:28, celkovo upravené 1
Xsarinka Brejček 1,9 TD stříbrná. Montovaná v únoru 1999 a v dubnu stejného roku začala polykat kilometry v Italském Rimini. V roce 2009 zavlečena do ČR, kde se jí posléze ujal jeden dobrý člověk.