servo řízení

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: servo řízení

Poslaťod ludweek » Str 1. Júl 2015, 6:02

2 Driversk: ano, to je to kurvitko :D mas SZ
ludweek
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 14
Registrovaný: Uto 3. Mar 2015, 7:51
Bydlisko: Dubnany
Vůz: Xsara break 1.6 16V LPG

Utíká olej posilovače řízení

Poslaťod medvid » Ned 13. Sep 2015, 14:49

Začalo to na jaře dolil jsem a do teď nic neunikalo.
Včera jsem dolil olej a dneska bylo zase prázdno.

Nevíte kde by to mohlo utíkat ?

Xsara break 1.6 16V + LPG
medvid
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 13
Registrovaný: Ned 8. Jan 2012, 1:09
Bydlisko: F-M/Brno
Vůz: Xsara 1.6 16v LPG

Re: servo řízení

Poslaťod Rope » Pon 14. Sep 2015, 8:37

Přes řízení, přes čerpadlo,přes snímač tlaku.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Obrázok užívateľa
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5638
Registrovaný: Pon 1. Máj 2006, 17:58
Bydlisko: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: servo řízení

Poslaťod SGOC » Štv 3. Dec 2015, 16:46

Uz delsi dobu mi auto tahne trochu do leva, respektive za jizdy rovne kdyz pustim volant tak se asi o 5minut (myslim uhel jako na hodinach) pootoci a auto po 50metrch je v protismeru. A tocit do prava jde o neco huř nez do leva. myslel jsem na loziska v miskach tlumicu, dal jsem novy,prosel vsechny cepy a silentbloky, udelal geometrii, ale je to stejny.Tak uz zbejva jedine servo,nebo ne? mate podobnou zkusenost?
Obrázok užívateľa
SGOC
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 34
Registrovaný: Štv 8. Jan 2009, 18:42
Bydlisko: Nymburk
Vůz: Xsara I coupe 99´ 1.8i 66kW

Re: servo řízení

Poslaťod filipxec » Pia 12. Feb 2016, 10:39

Ahoj všem, budu rád za každý tip, který povede k řešení :-)
Mám Xsaru 1.4i 55kW KFX. A auto/motor při otočení volantem chcípne nebo se přidusí. Po nastartování stačí nepatrný pohyb volantem, aby šlo servo do záběru a motor zhasne. Pokud dám motor na prázdno do otáček (2.500 ot/min napriklad) a tocim az na doraz, tak po pušteni volantu se otacky zvednou o cca 700, aniz bych pohnul plynovým pedálem. Za jízdy auto po otocení volantem (zatoceni) pod plynem v záběru cuká a rucicka otackomeru prudce pada dolu (neadekvatne ke skutecnym otackam), pri jizde z kopce a brzdeni motorem (zavreny plynový pedal, potazmo skrtici klapka) pokles otacek na otackomeru o cca 1000 (typicky pri 80km/h a 5.stupni ze cca 2000 ot/min na 1000 ot/min, nic necuka, motor se toci stale stejne, pocit, ze slysim, jako by strelilo neznatelne do vyfuku nebo sani), a posledni, kdyz jedu setrvacnosti a mam vyrazeno a zatocim, motor zhasne. Rozjezd s rovne natocenymi koly je OK, pokusím-li se o to samé s otoceným volantem, auto skace jak jelen a vypada to, ze mam prave prvni vyucovaci hodinu v autoskole :-)
Co jsem udelal (než jsem takhle krasne odpozoroval, co to dělá):
vyměnil svíčky (už bylo potřeba, byly tam cca 80 tisic, auto obecne jede líp)
vyčistil skrtící klapku
Co chci udělat:
vyndat čidlo otáček na setrvačníku a vyčistit, změřit
podívat se na čidlo tlaku na potrubí serva (změřit jeho odpor, připadne, zda meni napeti pri otaceni volantem, odpojit a pozorovat, co se deje)
Nemáte někdo zkušenost s touto závadou?
Díky za rady, pomoc.


Tak jsem se tomu o víkendu trochu věnoval. Udělal jsem několik úkonu dohromady, což vím, že se nemá, protože příště zase člověk nebude vědět, čím to bylo. Ale bylo to jednoduché.
1) vyndal jsem čidlo otáček na setrvačníku, vyčistil benzínem, mazadlem WD40, prostříkl kontakty (na čidle byl jakystakys nanost oteru
2) vyčistil kontakty na čidle tlaku od serva, prostříkl mazadlem
a pak jsme udělal to, že jsem otevřel nádobku oleje serva, abych se podíval, jak olej vypadá, zda je pořád červený, je ho tam dost, jak voní, zda není špinavý a čas ho vyměnit. Olej je relativně čistý, voní olejem, jak má, je vazky, hladky bez necistot. Duvod, proc to sem pisu je ten, ze nadobka nesla otevrit. Musel jsem ji otevirat sikovkama. Pšouklo to jako sterilovane okurky. Zda se, ze tam byl podtlak. Nevim, jestli to ma vliv na funkci. Radsi to sem pisu, kdyby mel nekdo obdobny problem. Mam totiz pocit, ze servo neni ted tak hlasite pri otaceni volantem, myslim tim, ze neslysim toak intenzivne, jak se preliva kapalina, jak se oteviraji pistky.
Zdar vsem citorenarum :-)

Jinak jsem ujel ted do prace cca 35km a auto jde jak za mlada :-) Mimochodem, jezdíme cela rodina na LPG, tak kdyby měl někdo potíž s plynem, rád poradím a pomohu.
Naposledy upravil filipxec dňa Pon 15. Feb 2016, 8:26, celkovo upravené 1
CITROËN XANTIA 2.0i16V
CITROËN EVASION 2.0TCT
CITROËN C5 3.0V6 24V
CITROËN XSARA 1.4i
filipxec
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 3
Registrovaný: Pia 12. Feb 2016, 10:11
Bydlisko: Beroun
Vůz: CITROËN XANTIA 2.0i16V XSARA 1.4i C5 3.0V6 24V

Re: servo řízení

Poslaťod baffy » Pia 12. Feb 2016, 10:50

Povedal by som že jedno vlákno stačí ,prečo tá duplicita?
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: servo řízení

Poslaťod filipxec » Pia 12. Feb 2016, 11:17

Asi mám pocit, že si to bude mít šanci vidět víc lidí. Popravdě jsem trošku zoufalej. Přečetl jsem na netu kdeco, ale odpověď nenašel. A je mi jasný, že ta odpověď tam třeba někde je, ale ja nemam sanci to najit. Je to jako vesmír :-)
CITROËN XANTIA 2.0i16V
CITROËN EVASION 2.0TCT
CITROËN C5 3.0V6 24V
CITROËN XSARA 1.4i
filipxec
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 3
Registrovaný: Pia 12. Feb 2016, 10:11
Bydlisko: Beroun
Vůz: CITROËN XANTIA 2.0i16V XSARA 1.4i C5 3.0V6 24V

Posilňovač riadenia

Poslaťod Mei » Pon 18. Júl 2016, 14:06

Zdravím všetkých, ťažko sa mi točí s volantom, vydáva to príšerný zvuk, pozerala som na nádržky s kvapalinou, je tesne pod minimom. Poradí mi niekto?
Mei
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 1
Registrovaný: Pon 18. Júl 2016, 9:12
Bydlisko: Senec
Vůz: Citroen xsara picaso, diesel

Re: servo řízení

Poslaťod baffy » Str 20. Júl 2016, 10:46

Ako je na tom nádržka s olejom ,je ho tam dostatok ,akú to má farbu? Ak je to tmavej farby respektíve čierne ,je potrebné ho vymeniť. Možno by pomohla diagnostika ,pozrieť tlak v systéme .Je tam toho viac ,takže ťažko povedať presnú príčinu. Čo sa týka príšerného zvuku ,tak niečo podobné riešila výmena remenice. Nepíšeš akú máš motorizáciu a ani ročník auta,ťažko sa radí :D
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: servo řízení

Poslaťod long.michael » Pia 18. Nov 2016, 11:40

zdravím má tu někdo přehled prosím jestli je rozdíl mezi servo čerpadlem z dizel a benzín.Na vrakovištích maj hlavně benzín jde mi to aby šel dát do dizlového motoru třba z benzínového motoru převážně sou na vrakáčích 1,8 benzín.díky za informaci.
long.michael
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 9
Registrovaný: Ned 13. Nov 2016, 12:50
Bydlisko: Bavorov
Vůz: Citroen xsara 1.9.D

Re: servo řízení

Poslaťod zlj » Pia 18. Nov 2016, 11:54

To lze celkem přesně zjistit podle VIN auta.Dej sem vin tvého auta a vin auta ze kterého servo chceš a zjistíme to.
Obrázok užívateľa
zlj
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 392
Registrovaný: Pia 25. Dec 2009, 21:50
Bydlisko: Pacovsko
Vůz: citroen xsara 1.4i benzín 2002 a C3 1.4HDI 2007

Re: servo řízení

Poslaťod baffy » Pia 18. Nov 2016, 16:52

Podla tohoto tu:
Při volnoběžných otáčkách :
Tlak je mezi 75 bar a 85 bar (motory TU)
Tlak je mezi 95 bar a 105 bar (všechny typy motorů mimo TU) , by som povedal ,že nejaké rozdiely tam budú.Objednévacie čísla sú tiež rozdielne. Otázkou zostáva fakt ,či je to problém alebo nie.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: servo řízení

Poslaťod long.michael » Sob 19. Nov 2016, 8:22

VF7N2WJYB73262536.Vin jen mě zajíma zda by to šlo použít třeba z benzínu ty sou dostupné.podle udajů co je tu uváděn podle barů by to možná šlo tam jde asi jen o to jastli je stejné uchycení a řemenice.
Nebo případně zda co tam použito jako těsnění u řemenice čerpadla to by možná šlo přetěsnit,Stále se na něco vyptávám tak je to pro mě nová hračka na které se vše sype celou dobu jsem dělal jen škodovky tak musim zbírat o tomhle informace.Tak se na mě nezlobte že stále s něčím otravuji ale vzhledem k tomu kde bydlím a dostupnosti spolehlivých servisů si raděj dělám všechny opravy svépomocí.než si to nechat skurvit auto a ještě za to za to zaplatit to si to raděj zjistim jak to jde a udělám sám.
long.michael
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 9
Registrovaný: Ned 13. Nov 2016, 12:50
Bydlisko: Bavorov
Vůz: Citroen xsara 1.9.D

Re: servo řízení

Poslaťod romanganz » Štv 9. Feb 2017, 18:24

Lze namontovat řízení ze Xsary N1 do Xsary N2?
romanganz
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Ned 27. Mar 2011, 11:41
Bydlisko: Žďár nad Sázavou
Vůz: Xsara II - combi, 1997ccm HDI, diesel, 2001

Re: servo řízení

Poslaťod baffy » Štv 9. Feb 2017, 20:52

Trošku málo informácií ,rovnaká motorizácia ,rovnaký ročník ,alebo......
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

PredchádzajúciĎalší

Späť na Podvozek

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 4 hostia