Je to rok,co jsem to s kamarádem dělal. A tak jsem se na to podíval na Citroen servisu,podle tvého motoru. A vyplivlo mi to tohle:
Takže máš pravdu. Matička je dole. A hlava šroubu u svodů (Tohle mi už vypadlo z paměti. Ale je to stejné jako u Turbonafťáka). Tu hlavu jsme chytali stranovým,nebo očkovým klíčem. Nejhorší to bylo po jedenácti letech "urvat",jak to bylo zakouslí. A jestli se vejdeš se sikovkama? Tak to ti nevím,ale já byl rád za to,že jsem tam nacpal ruce s klíčem,ale to bylo u 1,9TD,možná u benzínu tam budeš mít více místa.
Jinak se tady už někde výměna katu na 1,9TD probírala a někdo (myslím,že to byl Mio) psal,že je lepší to mít přizvednuté jen kousíček nad zemí,aby jsi se pod to dostal vleže a že to jde i v jednom.
No a v případě,že by jsi serval nějaký ten šroub,tak jsem se koukal,že upevňovací sada (na obr. je to č.11) stojí v Citroenu 577,-Kč.