tak jsem dnes zakoupil v autokelly ta loziska, sice jsem nemel nakonec cas objednat z netu neco za rozumejsi cenu, tak me chlapik asi vydusil ze nema skladem nic nez SKF (a ono neni nic drazsiho:-), ale budiz - vzhledem k tomu ze je podvozek to nejdulezitejsi a z nej asi nejvic na frak dostavaji na nasich krasnych silnicich prave v prvni lini tahle loziska, tak holt at si xsara chrochta
podle te tluste "jak na to"-brozury by to fakt nemely byt kloby na poloosach, bo ty vnejsi by byly znat pri zataceni a ty vnitrni pri zmene rychlosti ... porad tam asi hrozi neco v tom diferencialu/prevodovce, to mam stazenou zadnici, ale je zvlastni ze brozura pravi kontroloat prave ta loziska kazdych 20 megametru a pritom maji byt by design na celou zivotnost auta... holt jinej kraj, jinej mrav - dam vedet jak to dopadlo (necham je to vymenit v ESA, nemuzu si na ne stezovat, sami mi to i zvedli, ale holt tomu rozumim jak koza petrzeli, no
, a to by to melo jit poznat snad pry zakvedlanim za kolo - kdyz to ma hnusnou vuli i pri seslapnuty brzde, tak to muze pry byt vetsi prusvih prave nekde dal, xsarkru), kdybych porizoval auto hlavou, tak by to byla asi nejaka lehce mladsi fabie, ale kdyz ona je ta xsara tak moc pekna a motor bezi (zatim) hezky
, jak to budou mit ocesany, asi bych nechal rovnou vymenit olej v te prevodovce, vubec netusim jak dlouho se tam vrtel...
-- přidáno pát 24. čer 2011, 13:34 --
tak to bylo ode mne naivni, v ESA na to nemaji lidi ani jine kapacity, to jen ze nabizeli at to tedy privezu ukazat, nicmene mi pak velice slusne pripomeli, ze jsem si koupil oficialne popelnici, takze dal uz si musim hrat fakt sam
, alespon mi potvrdili to co jsem se docetl tady i jinde a dostal jsem skolenicko, co bude dobre s takovym farem ted dal udelat - no pocital jsem s tim, ok
Takze ted mam 2 nova predni loziska a shanim nekoho bud v Praze, kolem Mestce Kralove, Podebrad a pripadne Trutnova, kdo ma tahle auta rad a vymeni ta loziska poradne, nevite o nekom?