Proměnlivý účinek brzd

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Proměnlivý účinek brzd

Poslaťod Aleš » Pia 26. Nov 2010, 6:48

Podívám se tam, jak píše baffy mám novější ABS. Podle stránky service.citroen mám PROTIBLOKOVACÍ SYSTÉM KOL ABS S ELEKTRONICKÝM ROZDĚLENÍM BRZDNÉHO TLAKU. Tu zkratku REF tam nepíšou. Tak asi proto sem tam nenašel na citroen. service ten regulátor. Zkusím vyměnit ty gumičky v hlavním brzdovém válci. Stojí 320,-Kč a zkusím odvzdušnit a uvidím. Všem díky moc za rady. Kdyby Vás ještě něco napadlo tak napište. Díky.
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 202
Registrovaný: Pon 6. Júl 2009, 19:20
Bydlisko: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

Re: Proměnlivý účinek brzd

Poslaťod Aleš » Ned 5. Dec 2010, 13:12

Dneska sem si všim zajímavý věci. Odpojil sem baterii kvuli vymazání chyb a píšou, že se má zmáčknout brzdový pedál kvůli vybití el. energie. Tak sem na pedál šlápnul několikrát a chvíly ho podržel. Po několikátém šlapnutí sem slyšel z motoru takový divný zvuk jakoby zacvakání. Nedokážu to pořádně popsat. Mohlo by to někde pouštět vzduch i když pedál zůstane tvrdý?
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 202
Registrovaný: Pon 6. Júl 2009, 19:20
Bydlisko: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

Re: Proměnlivý účinek brzd

Poslaťod Surmi » Ned 5. Dec 2010, 14:15

Odpojils baterii kvůli vymazání chyb? Myslím ,že tímto chyby z řj nesmažeš,musíš je smazat pomocí diagnostiky, aspoň mi to tak bylo řečeno
Xsara 1.6 16V 80kW r.v.2003-Tatík
Peugeot 307 2.0 HDi 66kW Siemens r.v.2002 -bejvalka
Peugeot 207 1.4HDi 50kW r.v.2006
Škoda Octavia RS 2.0TDi 125kW
Obrázok
Surmi
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 652
Registrovaný: Ned 3. Máj 2009, 15:50
Bydlisko: Havířov
Vůz: Škoda Octavia II 2.0TDi RS 125kW

Re: Proměnlivý účinek brzd

Poslaťod miskod » Pia 14. Jan 2011, 15:17

Aleš píše:Podívám se tam, jak píše baffy mám novější ABS. Podle stránky service.citroen mám PROTIBLOKOVACÍ SYSTÉM KOL ABS S ELEKTRONICKÝM ROZDĚLENÍM BRZDNÉHO TLAKU. Tu zkratku REF tam nepíšou. Tak asi proto sem tam nenašel na citroen. service ten regulátor. Zkusím vyměnit ty gumičky v hlavním brzdovém válci. Stojí 320,-Kč a zkusím odvzdušnit a uvidím. Všem díky moc za rady. Kdyby Vás ještě něco napadlo tak napište. Díky.

Pomohlo ti to pretesnenie brzdoveho valca?
Xsara 1.4i lpg
miskod
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 120
Registrovaný: Str 30. Máj 2007, 9:27
Bydlisko: Banska Bystrica / Praha
Vůz: C5 1, 1.8i lpg + xsara 1, 1.4i lpg

Re: Proměnlivý účinek brzd

Poslaťod Aleš » Sob 15. Jan 2011, 20:39

Ještě se to nedělalo, nebyl čas, ale až to bude tak dám vědět.
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 202
Registrovaný: Pon 6. Júl 2009, 19:20
Bydlisko: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

Re: Proměnlivý účinek brzd

Poslaťod Aleš » Štv 3. Feb 2011, 9:53

Dnes sem byl v citroenu a tam mi řekli, že nic takového není na přetěsnění brzdového válce. Mohl by mi někdo poradit kde to sehnat? Nevíte, kde by se dali sehnat díly na vývěvu u brzd ta membrána a tak? Nebo stačí membránu vyčistit? Dík za rady. Aleš
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 202
Registrovaný: Pon 6. Júl 2009, 19:20
Bydlisko: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

Re: Proměnlivý účinek brzd

Poslaťod mio » Štv 3. Feb 2011, 20:42

http://www.elitecat.cz , Tam mají sadu na přetěsnění hlavního brzdového válce (obr.).Náhradní díly na vývěvu neseženeš, prodává se pouze celá podtlaková pumpa.
Prílohy
D1260 (1).JPG
D1260 (1).JPG (2.37 KiB) Zobrazené 9761 krát
Obrázok užívateľa
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 1267
Registrovaný: Pon 1. Okt 2007, 19:30
Bydlisko: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Proměnlivý účinek brzd

Poslaťod Aleš » Sob 19. Mar 2011, 20:25

Dneska mi vyčistil vývěvu podtlaku brzd a vyměnil ty dvě těsnění, co tam sou a daj se koupit. Brzdy brzdí lépe, ale pořád to není ono. Prý mi sežene komplet sadu na přetěsnění brzdového válce. Ta na elitu prý není úplná. Takže až udělá i to, dám vědět.
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 202
Registrovaný: Pon 6. Júl 2009, 19:20
Bydlisko: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

brzdný účinek

Poslaťod Aleš » Ned 1. Apr 2012, 9:53

Ahoj mám stále problém. Po opakovaném brždění tvrdne brzdový pedál a nebrzdí. Diagnóza buď brzdový válec nebo vývěva nebo posilovač. V citroenu měli těsnění na vývěvu a sadu gumiček na brzdový válec. Ale není jisté, že nejsou špatné. Nevěděl by někdo jak to určit na 100%? Měnit všechny tři věci by stálo majlant. Předem díky za odpověď.
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 202
Registrovaný: Pon 6. Júl 2009, 19:20
Bydlisko: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

Re: Proměnlivý účinek brzd

Poslaťod Aleš » Pon 2. Apr 2012, 20:30

Na jednom fóru mi poradily udělat test: udělej si klasickej test posilovače
vypnutej motor - našlap pedál dotvrda a držh ho stlačenej - nastartuj motor - pedál by se měl takřka okamžitě silou posilovaš vtáhnout dovnitř ( dolů)
pokud ne, hledal bych netěsnost ve vedení podtlaku ( bývá prasklá ta plastová hadice ), vývěva, posilovač válec si myslím bude v pořádku. Věděl by někdo o kterou jde hadici? Odkud kam vede, nebo by měl někdo foto? Předem dík
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 202
Registrovaný: Pon 6. Júl 2009, 19:20
Bydlisko: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

Re: Proměnlivý účinek brzd

Poslaťod Kleki » Pon 2. Apr 2012, 20:48

Obrázok

Je to hadica pod číslom 10 na obrázku . Ale skontroluj celé vedenie , myslím , že sa to ešte ďalej rozvetvuje na ovládacie ventily EGR a škrtiacej klapky. Ak je niekde diera vo vedení podtlaku , tak sa môže meniť účinok posilovača.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Obrázok užívateľa
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1229
Registrovaný: Ned 26. Okt 2008, 14:24
Bydlisko: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: Proměnlivý účinek brzd

Poslaťod Aleš » Uto 3. Apr 2012, 14:39

Takže hadičky vypadají v pořádku. Akorát mě zaráží, že od vývěvy k posilovači je tenká elastická hadička a na odbočkách a na celém vedení jsou poměrně silné hadičky. Máte to taky tak u stejného motoru? Mohl by se prosím někdo podívat?
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 202
Registrovaný: Pon 6. Júl 2009, 19:20
Bydlisko: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

Re: Proměnlivý účinek brzd

Poslaťod -and1- » Ned 30. Sep 2012, 10:07

Ahojte,
som tu novy a mam podobny problem takze budem vdacny za kazdu radu. Ide o auto Xsara 1.4i 75PS 5dverak rv 2000 s ABS este pred fl. verzia. Auto mame od novoty a teraz ma najazdene 197tis km. Nas problem spociva v tom ze: auto brzdi velmi ale velmi slabo v porovnani so susedovou tiez rv 2000xsarou kde po zoslapnuti brzdoveho pedalu na podlahu si idem tresknut hlavu o celne sklo i ked som priputany, nasa xsara pri zoslapnuti brzdy na podlahu pribzrduje dost zvolna "akoby dobrzdovanie do krizovatky". Dost slaby brzdny ucinok, plus za mokra,dazda alebo po umyti auto pri malej rychlosti a po zoslapnuti brzdy ale iba tak mierne akoby pribzrdeni auto zacne flekovat zadnymi kolesami - zasekne zadne kolesa.... a pri vyssej rychlosti zas stahuje zadok akoby ste brzdili rucnou brzdou. Pritom su tam rok stare cca 10tis km jazdene kotuce a platnicky, vymenana kvapalina, odvzdusneny system, vymeneny rozdelovac brzdnej sily, nove hadicky, nove lanka veduce do zadnych bubnov. Valceky v bubnoch suche avsak asi nikdy neboli menene.... ale hovorim zadok praveze brzdi
Auto pred mesiacom preslo bez problemov STK dokonca sme boli aj v citroene auto daju na bubnovu brzdu a vysledky su 99% OK avsak ked auto rozbehnete na rychlost 100km/h a dupnete na brzdu ruky do ohna by som nedal ze dobrzdite pred stenou a hovorim susedova rovnaka xsara brzdi 1000000x lepsie. Najprv sme mysleli tym ze stahuje ten zadok za mokra a flekuje nezmyselne zadnymi kolesami ze bude zly rozdelovac ale ten je uz vymeneny a robi to to iste dokonca v citroene pozreli ze je dobre nastaveny a funguje... napada ma este vymenit zadne valceky i ked su suche alebo komplet vymenit aj hlavny brzdovy valcek.... nemoze to byt este aj posilnovac brz? auto nehlasi ziadnu chybu ani unik brzdiacej kvapaliny..... Za kazdu radu som vam nesmierne vdacny, dakujem
-and1-
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 3
Registrovaný: Ned 30. Sep 2012, 9:39
Bydlisko: Bratislava
Vůz: Citroen Xsara 1.4i

Re: Proměnlivý účinek brzd

Poslaťod petr_xs » Pon 1. Okt 2012, 6:15

A kontroloval jsi přední brzdy, jestli písty chodí volně ?
X II, 1.6 2003
petr_xs
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 472
Registrovaný: Pon 29. Máj 2006, 7:46
Bydlisko: oKutna Hora
Vůz: X II 1.6 2003

Re: Proměnlivý účinek brzd

Poslaťod betom » Pon 1. Okt 2012, 6:56

Jaké jsi dal dopředu kotouče a destičky? Snad ne Starline! :idea:
Obrázok užívateľa
betom
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1140
Registrovaný: Sob 3. Dec 2011, 10:42
Bydlisko: Opava - Kateřinky
Vůz: Citroën Xsara Picasso, 1,6HDi s FAP, 80kW, r.v.2005

PredchádzajúciĎalší

Späť na Podvozek

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 34 hostia