Zdravim vsechny fandy francouzkych bezchybnych aut diky nim mame po vecerech v garazi aspon co delat
Jako vsichni tady mam problem s ventilatorem.
1. jede na plno po nastartovani.
2. tranzistory jsem vyndal a s otcem premeril, jsou v poradku.
3. jako dalsi test jsme na 12V baterku rozjeli dany ventilator v dilne a zkouskou ruznych rezistoru prilozenych na kontakty z plosnaku s tranzistory se overilo ze tranzistory ladi otacky motoru
4. Dane relatko na plosnaku s tranzistory, kdyz ho rucne sepnu, roztoci ventilator jeste rychleji, takze nejaky rezistor tam je (ventilator jede trvale tak na 90%)
5. Rozebral jsem komplet ovladani na palubce (topeni/klapek/ventilatoru) a vsechny potenciometry slapou jak novy. Mam i poznacene ktere kontaky ovladaji rychlost ventilatoru.
6. BSI nemam, aspon mi to tvrdili v Citroenu.
7. k ventilatoru mi taky vede hadicka, ale pry to je nejaky mereni tlaku vzduchu, v kazdem pripade zadna kapalina tam urcite nepotece a neni to ani tlakove sesvorkovane.
Takze pokud nebudu paranoik a nesezenu si nekde z vrakace celou tu ovladaci jednotku s tranzistory (protoze si nebudu verit ze to preci jenom temi transistory je) tak to musi byt nekde mezi ovladanim na palubce a ovladaci jedntkou ventilatoru.
Nema nekdo jeste nejaky napad co jsem nevyzkousel? Klimatizace mi nejede uz co jsem to koupil a zatim jsem neresil proc. Cidlo nad radiem vypada ok, a roztoci se kdyz se nastartuje motor. Nastaveni teploty na palubce je troche divne jelikoz je tam jen male rozmezi kde to neco dela a to mezi 22-24 Stupny, staci malinko posunout a teplota se vyrazne zmeni.
Nekde na foru jsem cetl ze si nekdo vyrobil potenciometr na ventilator sam a ovlada to proste odjinud. Jestli mi nic nezbude tak to tak taky udelam ale treba jeste je sance tu mrchu nekde najit.