Stránka 1 z 14

ventilator kurenia ide iba na max

PoslaťNapísal: Pia 6. Júl 2007, 20:07
od tino
cistil som klimu /penou/ a teraz mi ide interierovy ventilator iba na max vykon - stupen 4. ostatne stupne nejdu. klapka vnutorny-vonkajsi obeh ide. pocut ju. v com moze byt problem ?

PoslaťNapísal: Pia 6. Júl 2007, 20:37
od bleriot11
Hledej ,na foru už se tento problém řešil

PoslaťNapísal: Sob 7. Júl 2007, 17:32
od Rope
jak je výše psáno řešilo se to tady, jde o tepelnou pojistku na předřadných odporech regulace rychlosti, jednoduše řečeno z těchto odporů vedou dráty přímo do ventilátoru topení, hodnota pojistky je tuším 128 stupnu a výměna zabere pár minut, jen musíš dávat pozor při pájení abys jí nepřehřál a tím nespálil. Dobré je taky vytáhnout motorek a vyčistit ho a promazat.

PoslaťNapísal: Ned 8. Júl 2007, 18:29
od tino
Rope píše:jak je výąe psáno řeąilo se to tady, jde o tepelnou pojistku na předřadných odporech regulace rychlosti, jednoduąe řečeno z těchto odporů vedou dráty přímo do ventilátoru topení, hodnota pojistky je tuąím 128 stupnu a výměna zabere pár minut, jen musíą dávat pozor při pájení abys jí nepřehřál a tím nespálil. Dobré je taky vytáhnout motorek a vyčistit ho a promazat.


citalsom ze neikde su tranistory a niekde odpory. ako to je ? ako sa k tym odporom dostanem ? nieco som cital ale moc mudry som z toho neni

PoslaťNapísal: Ned 8. Júl 2007, 19:17
od Rope
Ten modul je umístěn v topení, aby ho proudící vzduch chladil, u moji 1.8 je za odkládácí přihrádkou u spolujezdce a vedou do něj 4dráty in a jeden out takže pět, ten ven vede do ventilátoru, měl jsem tu čest už na pár autech řešit tento problém a nikde jsem se nesetkal z tranzistor ( tím nechci říct že neexistují).

PoslaťNapísal: Pon 9. Júl 2007, 4:36
od tino
aky mas rok vyroby ?
ako to rozoberiem ?

PoslaťNapísal: Pon 16. Júl 2007, 5:35
od tino
prosimta aky je typ tej poistky? aby som to mohol kupit. Mimochodom mne ram idu len 4-droty. jeden kontakt je nezapojeny.
A ty si to tam pajkoval ? stikol si staru a na tie stiknute konce si pajkoval ? rozmysla som ci sa to nebude dat vypavit z tych uchytov.

PoslaťNapísal: Uto 17. Júl 2007, 12:02
od tino
tak dnes som bol na prehliadke v citrone, novy modul stoji 360 Sk, tak som ho objednal. Stary opravym do zalohy.

PoslaťNapísal: Ned 22. Júl 2007, 17:53
od Dusan
Taky jsem to řešil a našel toto.Tepelná pojistka by měla být 10A 113stupňů a náhrada tranzistoru by měla být Motorola-siemens MJ 11015 (120V 30A,200W) ,ale toto je prý zbytečně předimenzované tak prý pohodlně postačuje levnější varianta BDX 66C.

PoslaťNapísal: Uto 2. Okt 2007, 20:26
od Zdeno
jak se dostanu na ten blázinec na kterém jsou ty tepelné pojistky?
Nebo jak se to přesně jmenuje? Abych věděl co shánět.

Musím vyndat kastlík u spolujezdce? Se mi to nějak nedaří, vyndám 5 šroubů ale pořád to někde drží. Poradí někdo?
Díky Zdeno

PoslaťNapísal: Uto 30. Okt 2007, 16:33
od Zdeno
tak jsem to teda zjistil, ale potřebuji potvrdit, jestli je to ono.
vent.jpg
Miesto odkazu som to vložil priamo ,keďže niektoré servery kolabujú a potom to zostáva bez fotiek ,čo si myslím,že je na škodu
vent.jpg (74.39 KiB) Zobrazené 25239 krát

Je tam jedna pojistka, zkusil jsem ji proměřit a je neprůchozí. Pokud to tak neni správně.
Tak prosím, jestli někdo víte na 100% ľe je to ono a ta pojistka se má vyměnit, napiąte.
Díky Zdeno

PoslaťNapísal: Uto 30. Okt 2007, 21:41
od Rope
Píšu že na 100% je to ono, pokud není pojistka "průchozí", tak je v pytli.....

PoslaťNapísal: Str 31. Okt 2007, 21:23
od Zdeno
psal jsem do servisu Citroen a prý to stojí cca 400 kč, takže si to koupim a tohle se pokusím opravit do zálohy.

PoslaťNapísal: Str 21. Nov 2007, 18:55
od Zdeno
takže podávám hlášení. Stálo to 308 kč v servisu Citroen.
Slušná cena podle mě.
Mějte se.

PoslaťNapísal: Str 21. Nov 2007, 20:38
od Rope
Zdeno, ale když to budeš měnit, tak přijednom rozdělej ventilátor a promaž ho, ta pojistka se nespálí jen tak, je to způsobeno tím že motorek jde ztuha a ..................... dneska jsem to měnil a čistil na focusu, cena odporů na focusa ve fordu 453,-