Stránka 2 z 3

PoslaťNapísal: Uto 18. Mar 2008, 21:10
od bleriot11
bleriot11 píše:No,zatím nic. Dnes jsem jeątě kontroloval svazky kabelů,jak u motoru,tak pod palubkou.Ale tam je vąe v pohodě.Nechci to dotáhnout do servisu aby mi řekli,ľe tam je seklý drát-asi neni,nebo jsem to nenaąel.Tak zítra to začnu skládat dohromady, protoľe jsem toho rozebral celkem dost.Pak bude postup:1. servis(tam mi řeknou"máte v řiti BSI"
2. výlet za Tominem půjčeným autem a jízda zpátky o 2500,-lehčí
3. nahrání info. imobilizéru do nového BSI
4. montáľ na vůz a pokus o start
5. chytne- omluvím se mu a dám mu pusu
6. nechytne-jde do ąrotu a kupuju favorita

Tak bod 1 mám za sebou.S tím rozdílem,ľe mi řekli ľe mi nejdou ty věci co jsem jim řekl ľe mi nejdou. Z diagnostiky zjistili,ľe ty věci co nejdou jsou i v paměti s hláąkou chyby a ľe to není Favorit tak neví co s tím. Pro mě samé nové informace.A tolik drahocenných informací mi dali za 920,- :D (vřele doporučuji AUTOSERVIS SMETANA-ČÁSLAV) Fakt borci.Neľ tam koupit ľárovku ,raději si opravím prasklé vlákno sám.Tak jsem se přesunul k bodu 2.Nové BSI je doma.Po připojení svítí stropní svět.,jdou blinkry....Tak řeąím bod 3.

PoslaťNapísal: Uto 18. Mar 2008, 21:58
od bleriot11
http://www.tachometry.eu/cenik.php
Máte někdo zkuąenost?Vypadá to dobře a levně.

UFO

PoslaťNapísal: Uto 18. Mar 2008, 22:43
od Juraj196
Ja len tak aby Ti nebolo µúto - v robote máme Mercedes G:cry: . Nákupná cena bola 2.500.000,- + výbava asi 1.500.000. Teraz má dva roky a cca 35.000 km a nasledovné skúsennosti (len čas») : nové guµové čapy po 9.000, nový motor po 12.000, + roztrhnutý remeň alternátora po zlej montáľi na nový polomotor, nový alternátor, pol roka do auta tieklo - len keď prąalo, odpadnutý motorček stierača, auto po 3 dňoch nenaątaruje ak neodpojíą AKB (je tam odpojovač), nejakú dobu auto naątarovalo len keď sa mu chcelo - na 3 aľ 10 pokus, alebo vôbec. Auto pri 100 km/hod trasie, palivomer ukazuje zle tak o 15 l. Po neuspeąnej STK nastavili v servise ručnu brzdu tak, ľe zhorelo obloľenie a poąkodili sa brzd. bubny, zadné svetlo opravili na 2. pokus, s odôvodnením, ľe nemajú elektrikára - malú smerovku neopravili ani na 2. pokus - samozrejme, vąetko značkový servis Mercedes v BA na Tuhovskej za 2.400,- SKK/hod. Aby si nebol smutný z Citroena. A drľím palce. J :P

PoslaťNapísal: Str 19. Mar 2008, 13:37
od klient
Koupit si tak drahý mercedes s těmito problémy, tak mi asi jebne. Naątěstí na něj nikdy mít nebudu :lol:

PoslaťNapísal: Štv 20. Mar 2008, 20:37
od bleriot11
Uľ zase jezdíííííííííííííííííííííííííííííííím :drie: :driv:

PoslaťNapísal: Štv 20. Mar 2008, 20:42
od urpin
ufoni odletěli?

PoslaťNapísal: Štv 20. Mar 2008, 20:46
od bleriot11
bleriot11 píše:No,zatím nic. Dnes jsem jeątě kontroloval svazky kabelů,jak u motoru,tak pod palubkou.Ale tam je vąe v pohodě.Nechci to dotáhnout do servisu aby mi řekli,ľe tam je seklý drát-asi neni,nebo jsem to nenaąel.Tak zítra to začnu skládat dohromady, protoľe jsem toho rozebral celkem dost.Pak bude postup:1. servis(tam mi řeknou"máte v řiti BSI"
2. výlet za Tominem půjčeným autem a jízda zpátky o 2500,-lehčí
3. nahrání info. imobilizéru do nového BSI
4. montáľ na vůz a pokus o start
5. chytne- omluvím se mu a dám mu pusu
6. nechytne-jde do ąrotu a kupuju favorita

Bod 3.provedli maníci v Kladně(mino jiné dnes fajn cesta Čáslav-Kladno a zpět ) :twisted: Zácpy,bouračky,prosně na pos.ání
Cena 1500,- Fakt je chválím za 20 minut to bylo přehraný.Měl jsem kliku,ľe nové BSI bylo naprosto totoľné.Ti kluci tomu asi fakt rozumí a ví co dělaj. Bod 4. proběhl za 1 minutu.Bod 5:Sedl jsem do vozu pomodlil se dal líček a uľ to byla má dobrá XSARA,chytla na otočení klíčem.Naprosto vąe chodí jak má. :klik: Děkuji Ti Boľe!

PoslaťNapísal: Štv 20. Mar 2008, 20:55
od bleriot11
Tak to shrnu:Jiné BSI 2500,-
+cesta pro něj 300,-
Nesmyslně vyhozených 920,- v autoservis SMETANA
Nahrání soft. 1500,-
+cesta 600,-
Dohromady mě ta "sranda" stála 5820,- :roll:
Tak aľ někdo nedejboľe bude chtít poradit s podobným problémem můľu být nápomocen.

PoslaťNapísal: Štv 20. Mar 2008, 21:00
od divizion
tak at dlouho zase jezdi :driv:

PoslaťNapísal: Štv 20. Mar 2008, 21:03
od bleriot11
A jeątě pro pobavení.Kdyľ to teda jede,tak se jedu projet.Jedu se podívat na parcelu na naąí novou základovou desku.A Xsaru jsem totálně utopil v blátě.Tak pěąky do garáľe pro lano,kámoąe s autem a jako ľe to vytáhnem.Auto tam málem zahrabal taky.Tak mě vyprostil aľ traktor :nasr? Do toho se mi rozsvítilo ABS jak kdyby toho nebylo dost.Asi jak to bylo v mokrým blátě,tak se to zbláznilo.Naątěstí po vyjetí z těch sraček to zhaslo.

PoslaťNapísal: Štv 20. Mar 2008, 21:06
od bleriot11
divizion píše:tak at dlouho zase jezdi :driv:

Musí zase získat důvěru.Doufám,ľe to BSI kleklo samo od sebe.A né,ľe je nějaká prekérka v autě a já "neodstřelím" i nový BSI.

PoslaťNapísal: Štv 20. Mar 2008, 22:26
od Hrnča
Tak a» jezdí. S tou důvěrou to znám. Kdyľ mi odeąlo relé na palivové čerpadlo, tak jsem na tom byl stejně...

PoslaťNapísal: Pia 21. Mar 2008, 10:48
od MP
Tak hlavně ľe to nedoąlo aľ do bodu 6 .

Re:

PoslaťNapísal: Uto 11. Jún 2013, 20:32
od h.jirouch
bleriot11 píše:Tak to shrnu:Jiné BSI 2500,-
+cesta pro něj 300,-
Nesmyslně vyhozených 920,- v autoservis SMETANA
Nahrání soft. 1500,-
+cesta 600,-
Dohromady mě ta "sranda" stála 5820,- :roll:
Tak aľ někdo nedejboľe bude chtít poradit s podobným problémem můľu být nápomocen.


Hoj lidi, sem tu nový a podědil sem Xsaru II po Mamce(no jo no ženská) Je to 2.0 HDI 80 KW.Kombi break 2001
Chtěla jí rozprodat na díly za 10 000.-czk.Tak sem jí vzal.
Momentálně tu už 4 dny trávím a saju info, jelikož sem měl akorád Vectry 2.0 a potom 2.0 16 ECOTEK.
No ať to shrnu, sem automechanik, ale né elektronik.Dokážu dát ledacos dohromady i s elektriky, i bez
Diagnostiky.Hezky po staru jelikož sem vyrůstal v autodílně.No a k věci.
Dle Tohoto webu?? Sem rád že sem se přiučil.Našel sem si Tu BSI desku
Jelikož nejde přístrojovka, nejde středovej panel komplet.Baterií to nadměrně vybíjí.
Tak za 2 hodiny je totálně vyšŤavená.No BSI Deska je zoxidovaná a místy spoje a relé jsou rozežrané.
Tak přecházim k Variantě novou BSI Desku.Potřeboval bych nějakou sehnat pokud možno co nejlevnějc.
Nechci brečet, ale pěnězy moc neoplívám proto také volba tohoto vozu za takovou cenu.
Chci se optat zda by někdo nějakou neměl?????jsem z Mladé Boleslavi.Klidně si přijedu i 200km od MB ale chtěl bych
100%funkční. dám sem svoje údaje o své aby ste mě mohly popřípaadě poradit i pomoci s postupem.
:VALEO: 730 077 12
DAV: A 11 928
SYLEA: 152 333 00
PSA: 96 451 487 80
07/029/M
BSI_N7 BOITE D4
HARD: PR2D
SOFT: V3.51
Děkuji všem moc za pomoc :-)

Re:

PoslaťNapísal: Ned 11. Mar 2018, 20:06
od iv0
bleriot11 píše:Bod 3.provedli maníci v Kladně

Prosím o kontakt, potřeboval bych taky vyměnit BSI a rád bych šel rovnou za odborníky. Díky.