od Kleki » Pon 17. Nov 2008, 11:25
Ja keď som mal rozobratú prístrojovku a menil vypálené žiarovky , tak v tom okienku s tým K som žiarovku ani nemal , ale myslím si , že prístrojovka je univerzálna aj pre benzínové a naftové motory a tá kontrolka svieti preto , lebo nemá žiaden signál z riadiacej jednotky pretože turbodiesle riadiačku nemajú. Najlepšie asi urobíš, keď tú kontrolku odtiaľ vyberieš. Spomínal si , že si menil vypálené žiarovky , nemal si tam náhodou aj ty voľné miesto a založil si tam žiarovku? A k tým otáčkam na voľnobeh, termosytič pracuje asi tak , že po naštartovaní studeného motora ti pridá na čerpadle asi na 1000 ot. , a keď sa motor zohreje , tak otáčky klesnú na 950 ot. Aspoň mne to tak funguje. Ja som mal vadný termosytič a už som ho menil. Skontroluješ si ho tak , že pri studenom motore musíš mať to lanko (nie plynové) napnuté a elektrický kontakt zopnutý. Po zohriatí motora sa kontakt rozopne a musíš tam mať vôľu asi tak 1,5 cm , a lanko musí byť voľné. Ešte jeden dotaz, máš Lucas alebo Bosch čerpadlo? Toto je popis na Lucas.
Xsara break 1.9TD 1999
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)