Když ten poslední šroub na tom světle byl za tím černym železem. A nešel nijak ven. Tak sem musel nakonec sundat i ten černej železnej nárazník. Njn, asi sem nevěděl jak jinak.
podobne som to riešil ako kolega Ťulda,kedže mám tuningové lampy a tam je k žiarovkám prístup ako do väzenia,alebo ako xsaramad Mourek napísal, jako k penězům ruky nemám najmenšie,ale ani najväčšie no ani za pána som tam ruky nevedel poskrúcať...a to som sa onadával ako pohan keď som menil H7ky teraz už viem prečo sú technici u Citroňákov nadšení keď musia meniť žiarovky dúfam že to v blízkej dobe nebude treba,ale ak to budem meniť znova,pokúsim sa nejak si ruky vylámať a poprípade to tam všetko odfotiť,ako to tam je nahádzané pokiaľ svetlo nie je vonku
Tak jsem kvůli STK musel taky měnit parkovačky.Opravdu stačí zezadu ze světla odendat gumovou kulatou krytku,strčit tam ruku a jen prostě zabrat a žárovku ze světlometu vysunout.Nic neotáčet,jen prostě škubnou a je venku.Dělá se to blbě není to za co chytit.Malý zlepšovák pomůže při další výměně:Okolo té patice jsem omotal kvalitní provázek a protáhl ho ven a skřípnul ho pod tu gumovou krytku.Pak už jen škubnu za konec provázku a žárovka je venku. PS:jikak STK z oleje bez závad!
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Prosim vas nemate niekto fotku zvezku kablov v svetlomete? Menil som parkovacky jednu uz mam a v druhom svetle neviem konektor a nevidim ani odcvaknute kable jednoducho sa vyparil a neviem ci predtym svietil tak by mi pomohla nejaka fotka dakujem
V samotnom reflektore určite zväzok nehladaj.Jednoducho tam voval ruku a musíš tú objímku nájsť.V dvojkovej xsare je objímka parkovačky neprehliadnutelná,kedže má predlženie s okom na vyberanie.
X I nebo X II ? Asi si to budeš muset doplnit do profilu . ...jinak já zezadu taky nevidím přední obrysovku
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy. Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství. Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
je to xsara break II HDI 66KW ,obrysovku sem nahmatal vedle dálkových ,ale konektor za boha nemužu vytáhnout ,myslím že s ním jde pootočit ,ale nevim jak tam je ta žárovka uchycena
Skúšal som dnes parkovačky a katastrofa. Na pravej strane zavadzia hrdlo nádrže ostrekovačov - prosím Vás dá sa to vytiahnúť? Len silou ťahať?? Na druhej strane konektor abs dole ale aj tak nezadarilo sa - nemám tam nič za čo sa dá ťahať....
Koľko chce za výmenu citroen? Je to prekážka na stk alebo to patrí medzi ľahké závady? Zlatá X1..
X1 1,9D rv 1998, 170000 km - vlastním od 96tkm (05/2009), myslím taká 100vka stočená, .... X2 1,9D break rv 2001, 135000 km - nákup 05/2013 115tkm )
------------- Ex: X1 1,9D rv 2000, 170000 km - vlastním od 138tkm (05/2008) - žiaľ v 12/2012 skončila po mnou nezavinenej havárií na vrakovisku(
To hrdlo sa dá v pohode vytiahnuť a konektor ABS musí postačiť.Treba to len dobre zatiahnuť ,keď aj za dráty ,tie plastové objímky tam celkom festovne držia