Tak jsem dneska byl měnit olej a filtry. Při té příležitosti jsem si pro jistotu zkontroloval zásuvku a tam jsem zjistil zádrhel. Šťáva do ní nejde. Takže sem se podíval pod koberec a zjistil,že mám svazek drátů vedoucí k tažnýmu přeseknutý. Nic divného. Párkrát do roka pomáhám kamarádům,kteří se zabývají historickým šermem a na jaře mi jeden z nich nešetrně majznul dvojručák do kufru s prosek kobereček. (což mě nevadí,jelikož normálně kuli psovi mám druhý koberec vlastní výroby) No a já sem si tehdá nevšim,že to kuchlo i dráty.(ačkoli ten meč byl tupej,tak jeho váha udělala své...)
A tak jsme koukali,jak na tom jsou celkově ty dráty a zjistili,že je to dost slušná prasečina,jak to minulý majitel zapojil. Takže pujde pryč a bude se zapojovat znovu. A tak neví někdo u vás,jestli má Xsara někde pod tapecem v rámci elektroinstalace připravenej konektor pro tažné. Koukal jsem na Citroen servisu a tam jsem z toho zrovna moudrej nebyl. Ačkoli jsem původním zaměřením silnoproudej elektrikář...
Jo a
jk,díky za radu,bylo přesně to,co jsem potřeboval.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998