No takže v páčce je takový otočný prstenec, který odírá tišťák co má naproti. Tím dojde časem ke zlikvidování kontaktů. Bohužel to není klasickej tišťák, ale místo kuprextitu je to jen taková fólie. Ta je absolutně nepájitelná!
Zkusil jsem proletovat ten prstenec, aby měl širší kontakt a jezdilo to tak po větší čási kontaktů a nedocházelo k přerušení el. obvodu. To jsem dělal cca před rokem bych tak tipl a začalo to asi před 14ti dny zlobit.
Od včerejška mám ten blok celej novej. Chvilku mi trvalo, než jsem si zvykl a nebyl vydivočenej z toho pocitu přepínání blinkrů. Je to teď jak řídit Enterprise
(myslím tu vesmírnou loď s Mr. Spokem).
Výměnu mi dělali v Citroenu, díl stál asi 7200,- a práce k tomu mohla být asi 600-800. Přesně to nevím, dělali mi k tomu ještě pár drobností a těžko říct, co jak dlouho trvalo.
Rozsvícení světel, než došel náhradní díl jsem řešil funkcí na automatický rozsvícení světel po tmě. Senzor na předním skle jsem přelepil pár páskama černé elektroizolačky. Jezdil jsem tak asi 2 týdny, počasí nic moc, takže stěrače jsem občas potřeboval, ale ne moc často. Izolačka vydržela, nebyl s tím problém. Ostřikovače jsem pro jistotu použil za tu dobu snad jen jednou.