Osvěžím zdejší debatu. Jelikož jezdím na LPG, benzínový palivoměr je pro mě docela důležitý. Dnes jsem odizoloval u své Xsary 1.6 16V kably od potenciometru z plováku a měřením potvrdil co psal Baffy (jak jinak..). Po připojení odporu 100R a při cca 66ohmech celkových, mi palivoměr ukázal 3/4 nádrže. (bez 100R svítila rezerva). Takže tohle je ok, ale mně vadí, že mi palivoměr klesá i když jedu jen na plyn. To vysvetloval nekdo zde na foru (myslim ze zase Baffy
) ze je to tim ze do palivomeru pousti udaje pocitac a ten na plovak obcas kasle (1/2 nadrže a míň) a udaje pocita ze svych hodnot (delka vystriků,otacky..nevim). Nechapu naprosto proc to tak PSA udelalo. Rozhodl jsem se ze pocitaci pustim natvrdo 100ohmu, aby dal pokoj a nedelal problemy a udelam si palivomer vedlejsi. Otazka zni, vite někdo kam vedou ty dva draty od potenciometru (šedivý a fialový) ? Palivomer pod zadnim kreslem by byl ponekud nepraktický. Přikládam foto a za info diky.