vďaka, už to chápem. medzitým som našiel schému zapojenia toho dvojitého spínača, takže už viem kam presne ho mam zapojiť do riadiacej jednotky motoru (pozícia E4, čierny konektor).
Mam schémy, ktoré majú nadpis: Cruise control DW10TD, v jednej z nich je brzdový spínač so 4 pólmi a v druhej sú dva separátne spínače, jeden na brzdové svetla, druhy zase slúžil pre tempomat. V oboch prípadoch vedú káble do rovnakých konektorov.
Tiež som zistil ze mam BSI, ktorá svojim katalógovým číslom dokonca nahrádza všetky ostatne modely, Len dúfam ze som pozeral správne
Taktiež mam packy s COM 2000 (aj tých je samozrejme viac typov, no budem vychádzať z toho ze ta moja bude okey
.)
Moje auto je len zo základným vybavením, teda žiadny palubný počítač, ani ESP, skratka nič. Preto sa snažím zohnať elektrickú schému z môjho auta, co sa mi nepodarilo. Potreboval by som to na to aby som porovnal schémy s tempomatom so skutočnosťou akú mam ja. (inak mi by mi teoreticky ostalo len postupne kontrolovať konektory jeden za druhým, co je pracnejšie)
Ak by niekto mal možnosť poslať mi podla VIN súbor s elektrickými schémami tykajúci sa BSI, COM 200 a kontrola motoru, bol by som vďačný.
Toto je výsledok celého dnešného dňa....fu, včera sa mi o tom aj snívalo, preto sa to pokusmi dotiahnuť do konca