Stránka 3 z 3

Re: Mokrý koberec u šoféra

PoslaťNapísal: Str 2. Dec 2020, 23:30
od MP

Re: Mokrý koberec u šoféra

PoslaťNapísal: Štv 3. Dec 2020, 12:16
od Paulukaja
Normálně si najedete na eshop, kde si zadáte svoje auto podle modelu a rok výroby, potom už budete hledat doplňky přímo na své auto. Já takhle nakupuji pořád přes eshop, kde mají vše skladem, takže garantují rychle dodání

Re: Mokrý koberec u šoféra

PoslaťNapísal: Pia 4. Dec 2020, 10:12
od Lukes555
Potom se mohu spolehnout, že mi přijdou koberečky přesně do mého auta? můžete mi doporučit, kde to přesně hledat?

Re: Mokrý koberec u šoféra

PoslaťNapísal: Pia 4. Dec 2020, 10:14
od Paulukaja
Pokud nevíte kde hledat, tak tady je to opravdu jednoduché. Postačí si tam vyplnit své auto a zadat autodoplňky na moje auto https://www.autohotarek.cz/autokoberce

Re: Mokrý koberec u šoféra

PoslaťNapísal: Pia 4. Dec 2020, 12:11
od viteon

Re: Mokrý koberec u šoféra

PoslaťNapísal: Pia 4. Dec 2020, 14:32
od MP
Bych to tipnul že Lukes555 a Paulukaja je jeden a tentýž člověk, kterej si dělá reklamu na to www.autohotarek.cz
Registrace pár hodin po sobě, dotaz a odpověď pár minut po sobě ... ani Picasso neumí napsat.

Re: Mokrý koberec u šoféra

PoslaťNapísal: Pia 4. Dec 2020, 21:34
od baffy
Vypadá to tak ,aj podla IP adresy ,žeby sme ho pozdravili a zredukovali účty? :D Ono asi stačilo do správnej sekcie hodiť inzerát ,čo už.

Re: Mokrý koberec u šoféra

PoslaťNapísal: Sob 1. Okt 2022, 16:23
od pepalacina1
Zdravím všechny, dneska jsem pořešil únik fridexu v přírubě topení u své Xsary Picasso 2009. Dělal jsem to už podruhé, naposledy před cca 3 roky, takže ted už s prstem v nose za hodinu hotové. Samozřejmě s odvzdušněním chladícího systému a sháněním kroužku to trvalo déle. Minule jsem použil kroužky, které byly po ruce a asi byly jen gumové nebo byly malé, no čekal bych, že to vydrží déle, když origo vydržely 10 let. Každopadně staré kroužky byly vždy rozpláclé a už netěsnily,
U Xsary Picasso se nemusí sundavat palubka, ani dekly pod volantem, pouze spodni kryt středového tunelu s popelníkem a tou malou schránkou.
Tak sem přidám pár rad, na které jsem před opravou nenašel odpoved a které jsem si už nepamatoval.
Mam provedeni, kde jsou trubky 6448N3 a radiator 6448N4 a jejich spojovaci sroub je na strane u kraje priruby u nohou ridice, starsi provedeni ma sroub uprostred mezi trubkami. Resil jsem hlavně prumer tech trubek, abych vědel, jaky mam dat
okrouzek. Koupil jsem jich víc v takovym zelenym domečku v Praze Stěrboholech. Nakonec pasoval nejlevnější kroužek 20x2,50 FPM70 za 8,- Kč /kus. Trubky maji vnější prumer asi 21 az 21,3 mm a škvira, kam se kroužek vtlačí má 2mm, takže kroužek 20x2 by byl malý - možná by těsnil, ale brzy by tekl. Zkoušel jsem i kroužek 21x2,40 FPM80 , ale byl moc tvrdý a nešlo to absolutne vtlačit do sebe a to jsem měl radiator i trubky venku a mázle lehce vazelínou.
Taky se mi po té předchozí opravě stalo, že se šroub příruby povolil po nějaké době a lehce to sáklo, po dotažení OK, takže jsem šroub příruby nyní lehce mázl lepidlem do závitu.
Další nepříjemnou věcí je, že fridex nateče i pod podlahu, tam se to vsákne do těch hadrů a než to vyschne, tak to sežere lak a hned to rezne a to hodně. Takže budu muset vyndat sedačky a podlahu a ješte s tím něco udělat.
A ještě jedna věc mě minule dost vyškolila a to bylo odpojení gumových hadic v motoru od šikmých trubek v kabině - horni trubka má u mě drátovou sponku, spona šla ven snadno, ale hadice nešla stahnout - musi se chytit za koncovku a otáčet sem a tam ( rozhýbat). Spodní trubka má dvě tlačitka proti sobě, zmačknou se a hadice je odjištěná, ale opět se musí otáčením rozhýbat a stáhnout.
JInak vyrobce samotné kroužky nedodavá, kroužky jsou vzdy soucasti trubek ( cca 1200,- Kc) a vetsinou jsou soucasti radiatoru ( cca 1500,-). Obě tyto části byly ale u mě OK, jak nové - mám 210tkm.
Takže jak tady bylo v predchozich prispevcich, ze oprava v autorizovanym servisu 10000,- a jinde za 4000,- to oboji je zlodějna.