od lumpík » Pia 18. Máj 2012, 1:09
já to mám za sebou, dodělával jsem jí na 1.4 (pár fotek mám v galerii) ale jak psal cvrček zní to jednoduše ale realita je horší. Je toho moc co se musí přehodit od komplet chladičovou stěnu, el. instalaci motorového prostoru, držák altíku musíš dát pro verzi s klimatizací jinou napínací kladku, plochej řemen, ale hlavně držák altíku a klima kompresoru musí být na tvůj motor i klima kompresor( například 1.6 16V oproti 1.4 8V má jinak dělaný připevnění kompresoru k držáku a i jinou přírubu připevnění hadic) Doplnit trubky od kompresoru do kabiny. V kabině přehodit el. instalaci ikdyž v té původní co tam byla jsem našel přípravu na ní, ale tamtu jsem měl odzkoušenou tak jsem nechtěl laborovat, pak přehodit komplet topení. Jinej dekl co je ve prostřed palubky s dírou na tlačítko klimy a jinou přihrádku spolujezdce, která už není tak hluboká. Snad jsem na nic nezapoměl
Vyšlo mě to jen na 1000korun
za naplnění neboť jsem měl všechny díly doma. Kdo mě zná aspoň z galerie tak ví.
doma se mi to snad samo množí 3x xsara pak P806 a eště Š130 a štafetu uzavírá tátova C5, snad je budem muset od sebe odtrhnout:-D
Peugeot 806 r.v: 2001 2.0 16v LPG
Xsara 1.6 16v r.v: 03 ESP a ASR - skoro full výbava
Xsara 1.4 8v r.v: 01 kombík - socka, ale už má palubní počítač,dodělanou klimku,i tempomat z P406 a těď se chystají el.zrcátka
Xsara 1.4 8v r.v: 01 na ND
Š 130 r.v: 1986 LPG
foto aut mám i tady:
http://lumpik-citroen.rajce.idnes.cz/Lexie je dobrá věc, ale umět s ní je věc druhá....