Zdravím Xsaráci,
mám Xsaru II Kombi, 1.4 rok 2001 a rozhodl jsem se nainstalovt tažné od (bohužel polské) fy Steinhof. Instalaci provádím sám. K mému překvapení však montáž nešla zrovna hladce jak jsem si představoval. Postupoval jsem přesně podle návodu. Postup:
1) Nasadil jsem hlavní nosný rám TZ za první oko rámu vozu:
12) Kvůli kolizi TZ s rámem tažného háku vozu nešlo tažné přichytit za druhé oko v rámu:
a)
2ab)
2b3) Nepasují díry mezi TZ a rámem vozu na straně výfuku:
34) Nežádoucí mezera na straně u výfuku mezi TZ a rámem vozu:
45) Nelze vsunout rozpěrné kroužky na straně tažného oka vozu:
5Toť moje zjištění při montáži. A teď řešení, která mě napadla:
1) Rozšířit díry v okách (řešení problému 4 a 5).
2) Odříznout část TZ, zavařit - tím bude možné TZ správně nasunout a přišroubovat za druhé oko (řešení problému 2b).
3) Zvětšit díry v rámu vozu pro TZ na straně výfuku, použít větší podložky pro šroub M12. (Mimochodem podložky M12 v sadě pro toto tažné chybí, ač podle návodu by tu měly být
) (řešení problému 3).
Jinak další fotky
zde.
Prosím Vás o Vaše názory na mnou navrhované řešení + Vaše návrhy. Jak by se k případným úpravám mohli postavit na STK? (Samozřejmě jim nebudu vykládat, že jsem tamhle řezal a tamhle svařoval
). Je tohle normální u tohoto výrobce? Zase na druhou stranu bylo to nejlevnější tažné, které jsem našel, takže nemůžu očekávat zázraky, ačkoli je zařízení schválené a mělo by být plně kompatibilní... Děkuji všem za pomoc a promiňte ten román...
PS: Názory ve stylu ať to reklamuji, prosím, nepiště - reklamovat TZ nehodlám. Díky