Tak... píšu tu jménem své přítelkyně. Xsaře už jdou stěrače jak za mlada. Bylo to to, co jsem myslel - zatuhlé čepy ve vodítkách stěračů.
Stěrač u spolujezdce OK - ale stěračem u řidiče jsem po rozebrání rukou nepohnul ani za boha (a není to tím, že bych neměl páru). Samotné vyndání čepu z vodítka trvalo asi půl hodiny ve dvou lidech... bylo to tam totálně "zamrzlé" a zoxidované. Čep jsem musel vymlátit kladivem a to na několikrát + promazávat a rozhýbávat, prostě si to s tím chtělo pohrát. (radím neuspěchat - konstrukce je dost subtilní a větší rány by nemusela vydržet - takže vždy dobře podložit a až potom rázy uvolnit).
(k samotnému vyndání mechanismu stěračů - resp. k odendání plastů nad stěrači se tu nebudu vyjadřovat jelikož nechci být sprostý - jen dodám - klasický Fr systém - vše drží na plastových "něčem" což bylo nejspíše navrhováno pouze na jedno použití - rozebrání. Takže při OBROVSKÉ dávce trpělivosti a ještě větší dávce štěstí se to dá odendat bez poškození- já měl obojí
ale už nikdy více)
Pro někoho kdo by se do toho chtěl pustit přikládám foto...
(1 - celý mechanismus s rozčepovanými táhly)
- stěrače - komplet - rozčepováno.jpg (98.81 KiB) Zobrazené 7932 krát
(2 - vodítko s čepem - zajištěno ségrovkou)
- stěrače - čep1.jpg (116.36 KiB) Zobrazené 7932 krát
(3 - jeden čep(spolujezdec) po vyndání a vybroušení, namazání a kompletaci. druhý čep (řidič) ve fázi rozebírání)
- stěrače - čep.jpg (89.17 KiB) Zobrazené 7932 krát
(4 - vodítko čepu řidiče bez čepu po vybroušení vnitřku - následovalo promazání a kompletace)
- ep - ven.jpg (110.31 KiB) Zobrazené 7932 krát