od riggo » Ned 7. Mar 2010, 15:28
neda mi to, abych se nepripojil i ja s podobnou anomalii. Odesel mi asi pred 14dny alternator, naprosto bez varovani, vecer normalka, rano uz po nastartovani nezhasla kontrolka. Jelikoz mam klasiku naftaka XUD, tzn.jede i temer bez proudu, jezdil jsem takto cely den, tzn.jen na akumulator. Dojel jsem dom, zastavil motor, za 15min.jsem chtel jet do servisu, pokus o nastartovani a....smrt, baterka uz to nenatocila.Krom toho se zamozrejme tez "probehla" po ciferniku rucka tachometru. Po oprave altiku a dobiti baterky vsak ukazovala raficka o 30km/h vic. Az tak me to nedrazdilo, na mestskych radarech jsem si upresnil, o kolik ze to ukazuje vic a v podstate se s tim smiril do doby, nez bude solidni pocasi a opravim to. A ted prijde to ALE, spechal jsem jednu Prahu, drzel jsem Xsarku pod krkem, navigace mi ukazovala 155km/h, na tachu bylo neco malo pres 180km/h,najednou raficka poskocila az nadoraz koncove polohy a vratila se na spravne misto!!!!! Tzn. ze od te chvile mi ukazuje spravne, ale uplne presne! Pred touhle prihodou mi ukazovala, asi jako vsem autum o 5-7km/h vic, nez skutecne podleradarů jela! Takze mozna vyzkouset i tuto"opravu", da-li se to tak nazvat.
"....a takhle my tady žijem!"