od Cvrček » Sob 17. Sep 2011, 20:39
empík: Jakou máš klimu? Počítej,že ono to spínání kabiňáku může bít problém.
Za další pokud chceš aby to fungovalo i v původním (závislém) režimu,tak musíš v podstatě udělat takovou druhou nezávislou větev a původní zachovat a vymyslet,aby se to navzájem netlouklo.
Pokud ti bufík spíná a hodně kouří,tak bych ho dal k někomu,kdo tomu rozumí. Osobně mám zkušenost s bufíkem na jiném typu auta (jedná se ruský Gaz-66 s radionástavbou R-845M,kde jsem zprovozňoval,ten originál a když jsem to viděl,co a jak,tak šel raději do servisu.),kde nechtěl chytat.
Mám zkušenost s tímto bufíkem jednu zimu a dobře mě překvapil a na nezávislé bych to nepředělával. Ano,startujem studený motor,ale stačí chvilku počkat a bufík najíždí skoro okamžitě. Zamlžené,nebo zamrzlé okno roztaje o dost brzy s porovnáním s Xsarou 1,9TD,kterou jsme měli před tím. Zase nemůžeš chtít po Xsarce zázraky. Můj názor je ten,nechat to v automatickém režimu. Ano,z počátku jdeš do studeného auta se studeným motorem,ale bufík pomáhá v autě držet tebou nastavenou teplotu a jak mám vyzkoušeno na naší hrbatý,tak pokud to motor nezvládá,tak bufík spíná i za jízdy a přitápí.
A za poslední,to s tím odběrem proudu bych bral vážně,protože pokud to vezmeme v krizové situaci,kterou v tomto případě jsou velké mrazy,tak ten úbytek bude větší a HDičku se to nebude muset líbit.
Davados: Nejjednodušší je se podívat ze spodu před levé přední kolo. Pokud uvidíš trubku cca 2cm v průměru,tak to je výfuk bufíku. Když tam nic takového není,tak ho nemáš. Ale na druhou stranu,kdyby jsi ho měl,tak by jsi to během minulé zimy poznal. Během škrábání by jsi slyšel hučení,které je odlišné od motoru.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998