Musím sa podeliť s skúsenosťou s prevádzkou bufíka. V rámci indikácie chodu bufíka mi napadlo indikovať chod bufíka stropným svetlom napojeným na naftové čerpadlo. Takto by som blikaním stropného svetla vedel aj na dialku rozoznať či bufík pracuje alebo odpočíva. Naftové čerpadlo je totiž napájané impulzami ktoré sú úmerné výkonu bufíka. Takže som napojil stropné svetlo cez oddelovaciu diódu na čerpadlo, ale chyba lávky. Bufíku sa to asi veľmi nepáčilo a zablokoval svoju činnosť. Na druhý deň som ho hodil na Lexiu a tá ukázala prerušený okruh ventilátora. Skontroloval som ešte raz poistky a prívod ku bufíku, ale tam bolo všetko v poriadku. Odpojil sa aj akumulátor (reset), ale bufík stále zaryto mlčal. Zanadával som a začal som riešiť garáž, kde by som mohol bufík vybrať von z auta. Po 2 dňoch som ešte raz pre istotu skúsil zapnúť bufík a čo sa nestalo. Bufík sa normálne otestoval a začal kúriť ako by sa nič nestalo. Teraz funguje úplne normálne a verím, že mu to aj dlho vydrží. Proste niektoré veci si žijú svojim vlastným životom...
-- přidáno pon 27. led 2014, 17:23 --
Dnes u nás pekne prituhlo a ráno bolo -14st. Bola to asi najvätšia zima odkedy mám spojazdneného bufíka, tak som bol zvedavý, že aký podá výkon. Zapol som ho 30 min. pred odchodom. Smerovanie vzduchu som mal nasmerované ku sedačkám a auto po tých 30 min bolo príjemne zohriate, ale bočné a zadné okná ostali zamrznuté. Takže to vyzerá, že ešte potrebuje asi 10 min. naviac. Zato motor naštartoval perfektne na prvé prevalenie(ako v lete). Bufík má výkon 5kW takže to vyzerá, že 3kW bufík by už tieto vätšie zimy ani nemusel zvládnuť.
Som rád, že ste radi, že som rád...