Stránka 1 z 3

Po svareni nejde natocit

PoslaťNapísal: Ned 18. Dec 2011, 0:11
od mtx
Cau mam problem 1.4i rv99 po svareni vejfuku blika imobilizer jinak vse jde nevite co stim a nechytne

Re: Po svareni nejde natocit

PoslaťNapísal: Ned 18. Dec 2011, 0:48
od snoopy
měl jsi odpojenou baterku během svařování? (počítám, že jsi vařil elektrikou)

Re: Po svareni nejde natocit

PoslaťNapísal: Ned 18. Dec 2011, 5:00
od mtx
ne nememe svarel jsem co-ckem u katalizatoru tam jak je 2 lambdasonda

Re: Po svareni nejde natocit

PoslaťNapísal: Ned 18. Dec 2011, 12:11
od Sleemak
No to je taky první co mě napadlo, že jsi neodpojil baterku. Mě taky švára svařoval už párkrát výfuk s CO, ale vždycky jsme zásadně odpojili baterku, netuším proč nevyznám se v tom, ale mám dojem, že jsi v prekérní situaci, pač to že s jí neodpojil bude jádro věci.

Re: Po svareni nejde natocit

PoslaťNapísal: Ned 18. Dec 2011, 22:13
od vena garážmistr
Taky už jsme s mekánikem vařili výfuk COčkem všeobecně se doporučuje odpojení baterie kvůli tomu aby se ochránila veškerá elektronika ve voze nejsem až tak kovaný v elektrice takže některý elektrikář to dovede vysvětlit přesně. Já vím že když se sváří tak by se mělo dodržet pravidlo aby uzemnění bylo co nejblíže k místu sváření.

Re: Po svareni nejde natocit

PoslaťNapísal: Pon 19. Dec 2011, 10:03
od Verdom
Kluci mají pravdu, rozpojit VŽDY baterii a dát uzemnění co nejblíže sváru na očištěný kov, jinak různé bludné proudy mohou poškodit elektronické prvky ve voze. Nicméně, možná bych to od baterie na nějaký čas zkusil odpojit nyní, třeba je to pouze nutné "resetovat", pokud to nepomůže, asi jedině servis a diagnostiku.

Re: Po svareni nejde natocit

PoslaťNapísal: Pon 19. Dec 2011, 15:35
od mtx
Uvidime svaril jsem to kostru jsem mel cca 5cm od toho ale je to v jednom diagnostickym centru tak uvidime ale jedine co vim dokaze tam i zlikviduje imobilizer vic vam pisnu ve ctvrtek jak to dopadlo

Re: Po svareni nejde natocit

PoslaťNapísal: Štv 22. Dec 2011, 8:02
od mtx
tak pricina zjistena imobilizer to neni je vypalenej nakej cip od lamdasondy na uhel opravar preletoval cena opravy nova lambda sonda 2000 kc,oprava jednotky + zruseni imo. 3000kc

Re: Po svareni nejde natocit

PoslaťNapísal: Štv 22. Dec 2011, 8:41
od Sleemak
Tak teď už víš že příště je lepší odpojit baterii. Sice si zavařil výfuk, ale za opravy si dal víc než za střední a zadní díl výfuku. Hold někdy to samo domo něco stojí, taky s tím mám své zkušenosti...tím se ale učíme..

Re: Po svareni nejde natocit

PoslaťNapísal: Štv 22. Dec 2011, 12:45
od vena garážmistr
Žádnej učenej z nebe nespadnul říkával muj dědek. Příště už je poučenej že když nic jinýho tak aspoň zkusit se zeptat dokáže ušetřit v tutom případě jestli dobře počítám 5000 Kč.

Re: Po svareni nejde natocit

PoslaťNapísal: Štv 22. Dec 2011, 21:31
od mtx

Re: Po svareni nejde natocit

PoslaťNapísal: Štv 22. Dec 2011, 21:51
od vena garážmistr
Povím Ti co si o tom myslím,navážu na svoje předchozí že "žádnej učenej z nebe nespadnul". Asi máš dost peněz aby sis mohl dovolit kupovat takovéhle podle mě zbytečné udělátka které navíc bych řekl že budou "placebo"efekt než co jiného. V tom případě bych ale radši radil zaplatit pořádnýho mechanika kterej svojí práci rozumý a vý co má dělat. Není nic jednodušího než odpojit baterku navíc pokud vím já tak většina citroenů má na " + " rychloupínací svorku.

Re: Po svareni nejde natocit

PoslaťNapísal: Štv 22. Dec 2011, 22:40
od rosta12345
podle mě nesmysl kupovat takovouhle věc když stačí odpojit baterku,eventuelně navíc odpojit věc poblíž které se svařuje

Re: Po svareni nejde natocit

PoslaťNapísal: Pon 15. Okt 2012, 14:02
od Vypravci125
Ahoj,
dopadl jsem jako mtx, jen ta baterka byla při sváření odpojená. Engine Imobilizer Fault a svítící klíček na palubce plus nefunkční DO a vypnuté denní svícení. Rozum mi říká, že se vymazalo vše, co byla v BSI. Zkoušel jsem spárovat DO s autem, několikrát odpojil a připojil baterii a nic...
Díky za každou radu.

Re: Po svareni nejde natocit

PoslaťNapísal: Pon 15. Okt 2012, 16:07
od empík
Nemyslím si, že sa vymazalo všetko čo bolo v BSI. V tvojom prípade ako prvý krok by som videl diagnostiku. Tá by mala ukázať aké veľké sú škody. Ináč pri zváraní na aute je vždy riziko, že sa niečo môže pos... Asi by som v prevencii najviac súhlasil s Verdomom a doplnil o to, že je potrebné "vyrovnať potenciály" čo v praxi znamená, že po odpojení plus pólu od baterky sa odpojený kábel spojí s kostrou auta. Ešte tiež nie je na zahodenie uzemniť kostru auta aby sa "bludné prúdy" zviedli do zeme.