šestikvalt 306Gti-6

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

šestikvalt 306Gti-6

Poslaťod F.I.K » Ned 22. Apr 2012, 16:15

Pasuje na XU motory.
F.I.K
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 204
Registrovaný: Ned 22. Apr 2012, 12:30
Bydlisko: Horní Pěna
Vůz: Xsara VTS 2,0 1999

Re: šestikvalt 306Gti-6

Poslaťod xsaraplus » Pia 27. Apr 2012, 1:26

Jde ta převodovka taky na XUD, resp. naftáky 1.9? ale ta šestka vzhledem k benzinové charakteristice bude asi jako dlouhá pětka, že?
Citroën Xsara Coupé 1.9 D 51 kW ročník 1999
xsaraplus
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 235
Registrovaný: Str 14. Okt 2009, 2:08
Bydlisko: Praha
Vůz: Xsara 1.9 D

Re: šestikvalt 306Gti-6

Poslaťod F.I.K » Pia 27. Apr 2012, 11:56

Měla by jít, co jsem zkoumal převodovky, tak jsou pro XU všechny stejné, ale jak říkáš, budeš to mít asi stejný jak pětku, jen s lepšim zrychlenim.
F.I.K
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 204
Registrovaný: Ned 22. Apr 2012, 12:30
Bydlisko: Horní Pěna
Vůz: Xsara VTS 2,0 1999

Re: šestikvalt 306Gti-6

Poslaťod Cvrček » Pia 27. Apr 2012, 20:21

XU možná. Ale XUD má určitě jiné. A co si pamatuju,tak Xsaraplus má ještě jiný typ a to DW8.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Obrázok užívateľa
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4553
Registrovaný: Štv 7. Jún 2007, 10:33
Bydlisko: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: šestikvalt 306Gti-6

Poslaťod F.I.K » Sob 28. Apr 2012, 22:10

Tak ruku do ohně bych za to nedal, ale mám vedle ní na půdě položenou převodovku z 1,9 a 2xMi-16 a krom toho, že má šestikvalt konec z hliníku a o kus delší, tak bych je od sebe na pohled nepoznal a dokonce i poloosy jsou stejný... Ale je fakt, že jsem to detailně s tou 1,9 neporovnával.
V týdnu to nafotím, naměřím a dám to sem. :wink:
F.I.K
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 204
Registrovaný: Ned 22. Apr 2012, 12:30
Bydlisko: Horní Pěna
Vůz: Xsara VTS 2,0 1999

Re: šestikvalt 306Gti-6

Poslaťod Cvrček » Sob 28. Apr 2012, 22:13

Obal může být stejný u všech. Jde hlavně o střeva.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Obrázok užívateľa
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4553
Registrovaný: Štv 7. Jún 2007, 10:33
Bydlisko: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: šestikvalt 306Gti-6

Poslaťod F.I.K » Sob 28. Apr 2012, 22:26

Však on se taky neptal, jestli je stejná uvnitř, ale jestli tam bude pasovat. :wink: To že má jiná střeva je snad jasné každému.
F.I.K
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 204
Registrovaný: Ned 22. Apr 2012, 12:30
Bydlisko: Horní Pěna
Vůz: Xsara VTS 2,0 1999

Re: šestikvalt 306Gti-6

Poslaťod Cvrček » Sob 28. Apr 2012, 22:37

Promiň,ale když se ptal,jestli bude pasovat,tak právě myslel,jestli bude i funkční. Ne jen,jestli jí tvarově osadí a bude to jen pro parádu bez možnosti ježdění.
Uvědom si,že kupci půjde o jediné. Aby fungovala,né jen aby se jí kochal,že má něco,co mu nejde!
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Obrázok užívateľa
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4553
Registrovaný: Štv 7. Jún 2007, 10:33
Bydlisko: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: šestikvalt 306Gti-6

Poslaťod F.I.K » Ned 29. Apr 2012, 8:51

A vysvětlíš mi, proč by neměla fungovat, když jí tam nasadí? To se z ní jako najednou vysypou kolečka nebo co? :shock: Asi bude mít mnohem kratší rychlosti, to už by musel porovnat podle tabulek, ale proč by měla po nasazení na jiný typ motoru přestat fungovat mi nějak neleze do hlavy.
F.I.K
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 204
Registrovaný: Ned 22. Apr 2012, 12:30
Bydlisko: Horní Pěna
Vůz: Xsara VTS 2,0 1999

Re: šestikvalt 306Gti-6

Poslaťod Cvrček » Ned 29. Apr 2012, 19:09

Tohle koukám asi nemá cenu. Každy typ motoru má jiné zpřevodování. Takže v reálu tuhle převodovku dáš jen na 2,0 16V benzín,pro který je navržená.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Obrázok užívateľa
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4553
Registrovaný: Štv 7. Jún 2007, 10:33
Bydlisko: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: šestikvalt 306Gti-6

Poslaťod F.I.K » Pon 30. Apr 2012, 7:51

Však píšu, že by musel porovnat převodovépoměry a na té naftě by to pravděpodobně bylo šíleně krátký, ale pořád nějak nemůžu pochopit, proč by nešla dát na jiný motor, než na 2,0 16V, kor když si to v reálu lidi dávaj i na MI-16, 1,9 8V a pod. A světe div se, ono to funguje.
F.I.K
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 204
Registrovaný: Ned 22. Apr 2012, 12:30
Bydlisko: Horní Pěna
Vůz: Xsara VTS 2,0 1999

Re: šestikvalt 306Gti-6

Poslaťod vena garážmistr » Pon 30. Apr 2012, 12:33

Tak když to nemůžeš pochopit proč by neměla fungovat tak trochu polopaticky: Každý motor má svůj stálí převodový poměr, každá převodovka má svoje převodové poměry. Ano fungovat to bude ale asi tak ve stylu jako že dokáže auto rozpohybovat ale nedokážeš z toho dostat potenciál který by to mělo dát. Takže to bude spíš o frajeřině hele mám šestikvalt a jede to jako kr....., ale ve skutečnosti když by jsi postavil na brzdu přestavěné auto z pětikvaltu na šestikvalt tak se budeš divit tomu kolik koníků ti tím šestikvaltem zdechlo.
Takže těžko můžeš dát převodovku která je určena k nejsilnější benzinové motorizaci na naftový motor protože naftový motor jak známo je stavěn na výkonovou výdrž a sílu v tahu než okamžitý rychle narůstající výkon který ale není nutno udržet dlouhodobě.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázok
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Obrázok užívateľa
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2232
Registrovaný: Ned 17. Jan 2010, 13:57
Bydlisko: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: šestikvalt 306Gti-6

Poslaťod Cvrček » Pon 30. Apr 2012, 13:01

Ten argument s MI16 je docela směšný. Víš co je v této verzi Peugeotů za motor?
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Obrázok užívateľa
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4553
Registrovaný: Štv 7. Jún 2007, 10:33
Bydlisko: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: šestikvalt 306Gti-6

Poslaťod F.I.K » Pon 30. Apr 2012, 15:46

vena - A myslíš si, že když změníš stálý převodový poměr, tak tím motoru ubereš výkon? Protože z tvého popisu to tak vypadá.

Cvrček - Ano, vím co je tam za motor, je to ten, pro který ta převodovka není určená.


Když už jsme u toho, tak jsem si dal tu práci a našel si převodové poměry. Jelikož o převodovkách na naftu na internetu neni tolik informací, tak sem dám jako příklad převodovku z 1,8GRD, tak markantní rozdíly mezi 1,9D tam určitě nebudou a navíc mi teď jde jen o porovnání.

Takže:


205 Diesel 1.8 GRD 3.31 (1) 1.88 (2) 1.28 (3) 0.97 (4) 0.76 (5) 3.47 (stálý)
306 gti6/gti6 2.92 (1) 1.87 (2) 1.41 (3) 1.15 (4) 0.95 (5) 0.80 (6) 4.05 (stálý)


Když budu vycházet z toho, že na voze budou pneu 195/50 R15 a motor bude mít 3000 otáček, pak:

1. 2. 3. 4. 5. 6.
GTI6 v 27 43 57 70 84 100

1.8.GRD 28 50 73 96 123


Takže při použití převodovky z Gti-6 na 1,8 Grd klesne maximálka, ale zlepší se zrychlení, což tady píšu od začátku, jen to někteří nemůžou pochopit.
Čekám, jaký nesmysl na mě vytáhnete teď.
Naposledy upravil F.I.K dňa Uto 1. Máj 2012, 10:23, celkovo upravené 1
F.I.K
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 204
Registrovaný: Ned 22. Apr 2012, 12:30
Bydlisko: Horní Pěna
Vůz: Xsara VTS 2,0 1999

Re: šestikvalt 306Gti-6

Poslaťod Cvrček » Pon 30. Apr 2012, 20:55

F.I.K píše:Cvrček - Ano, vím co je tam za motor, je to ten, pro který ta převodovka není určená.


Děkuji ti,tato odpověď mi stačí a končím. Do dnes jsem si myslel,že tam se dával šestnáctiventilový dvoulitr. Vlastně starší verze toho,co Xsarek. Končím,pro mne nemá smysl. Již se vyjadřovat nebudu.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Obrázok užívateľa
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4553
Registrovaný: Štv 7. Jún 2007, 10:33
Bydlisko: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Ďalší

Späť na Cokoliv se nikam nevešlo

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia