od F.I.K » Pon 30. Apr 2012, 15:46
vena - A myslíš si, že když změníš stálý převodový poměr, tak tím motoru ubereš výkon? Protože z tvého popisu to tak vypadá.
Cvrček - Ano, vím co je tam za motor, je to ten, pro který ta převodovka není určená.
Když už jsme u toho, tak jsem si dal tu práci a našel si převodové poměry. Jelikož o převodovkách na naftu na internetu neni tolik informací, tak sem dám jako příklad převodovku z 1,8GRD, tak markantní rozdíly mezi 1,9D tam určitě nebudou a navíc mi teď jde jen o porovnání.
Takže:
205 Diesel 1.8 GRD 3.31 (1) 1.88 (2) 1.28 (3) 0.97 (4) 0.76 (5) 3.47 (stálý)
306 gti6/gti6 2.92 (1) 1.87 (2) 1.41 (3) 1.15 (4) 0.95 (5) 0.80 (6) 4.05 (stálý)
Když budu vycházet z toho, že na voze budou pneu 195/50 R15 a motor bude mít 3000 otáček, pak:
1. 2. 3. 4. 5. 6.
GTI6 v 27 43 57 70 84 100
1.8.GRD 28 50 73 96 123
Takže při použití převodovky z Gti-6 na 1,8 Grd klesne maximálka, ale zlepší se zrychlení, což tady píšu od začátku, jen to někteří nemůžou pochopit.
Čekám, jaký nesmysl na mě vytáhnete teď.
Naposledy upravil
F.I.K dňa Uto 1. Máj 2012, 10:23, celkovo upravené 1