Diferenciál

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Diferenciál

Poslaťod Fanatik » Štv 9. Jan 2014, 16:11

Za to, co nyní napíšu, dostanu asi vynadáno. Do převodovky používám olej Sunoco a přidával jsem i přípravek Slick. Převodovka se stišila a a nemám s ní žádné potíže. Dřív bylo slyšet, na volnoběh, hučení. To úplně zmizelo.
Kvůli Slicku mi mechanik, ke kterému jezdím řikal, že to je blbost. Nyní si ho dal do motoru u svého auta a změnil na něj názor. Už nenadává. :driv:
Fanatik
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1362
Registrovaný: Str 22. Sep 2010, 20:33
Bydlisko: Chotěboř
Vůz: Xsara Picasso 2.0HDI 2001-02, Xsara Picasso 1.6i 16V 2007

Re: Diferenciál

Poslaťod mio » Štv 9. Jan 2014, 16:38

Podle mě tam prostě jsou velké vůle.Na původní fotce je vidět že planetky jsou ulámané na vrcholech. V tahu do sebe nezapadají a ulámali se.Vůbec bych to neřešil a sehnal jinou převodovku.Prostě smůla .....Na potřetí se snad povede. Na převodovce se dají úspěšně opravit synchrony popř. vidličky, do větších operací výměnu soukolí a hřídelů se nemá cenu pouštět.Levněji vyjde ji odepsat.Mimo jiné v peugeotu mám olej ATF III :mrgreen: a úspěšně stále jezdí a řadí velmi hladce.
Obrázok užívateľa
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 1266
Registrovaný: Pon 1. Okt 2007, 19:30
Bydlisko: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Diferenciál

Poslaťod Ankon » Štv 9. Jan 2014, 23:10

Tak vyměna je samozřejmne kus za kus, rozebirat to fakt nema cenu stejne samotny diferak jsem ani nesehnal a tech ukonu (20 zalepenych šroubu) než se k tomu človek dostane :-D. Tak řazení na všech převodovkach šlo řazení dobře. Pvní diferak se zrušíl tim zpusobem že při zastavení na křížovatce jedno kolo zustalo stat na asvaltu a druhe na ledu při rozjetí jedno zabralo druhe klouzalo až dorazilo na pevne tak se to prostě kouslo a očeslo... jezdit se dalo, ale na volnoběh to rachtalo (jak řehtačka) v tahu bylo ticho. Od kamarada jsem sehnal druhou vyměníl a stejně za tyden šla ven pač ta už byla davnno načata...Sehnal jsem další na netu ta už byla v pohodě až na to že lehce hučelo ložisko na volnobeh při zařazene rychlosti se to ozívalo, v tahu bylo ticho, rok byl klid a teď zničeho nic prostě křup a lup a diferak v haji, ale tentokrat mnohem vic že se to prostě zasekavá (neda se jezdit), mám takove podezření, že asi to ložiško prasklo nějaky ulomek upadl a nebo nejaky boredel tam spadl to uvidim až to kuchnu. Tak nevím jestli ma 1.4i takovy kroutak, že to ten diferak nevydrží nebo fakt nevím :-D :-D
Ankon
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 68
Registrovaný: Ned 10. Júl 2011, 19:25
Bydlisko: Frýdek-místek
Vůz: Xsara 1.4i , benzín, 2000

Predchádzajúci

Späť na Cokoliv se nikam nevešlo

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 6 hostia

cron