Tak vyměna je samozřejmne kus za kus, rozebirat to fakt nema cenu stejne samotny diferak jsem ani nesehnal a tech ukonu (20 zalepenych šroubu) než se k tomu človek dostane
. Tak řazení na všech převodovkach šlo řazení dobře. Pvní diferak se zrušíl tim zpusobem že při zastavení na křížovatce jedno kolo zustalo stat na asvaltu a druhe na ledu při rozjetí jedno zabralo druhe klouzalo až dorazilo na pevne tak se to prostě kouslo a očeslo... jezdit se dalo, ale na volnoběh to rachtalo (jak řehtačka) v tahu bylo ticho. Od kamarada jsem sehnal druhou vyměníl a stejně za tyden šla ven pač ta už byla davnno načata...Sehnal jsem další na netu ta už byla v pohodě až na to že lehce hučelo ložisko na volnobeh při zařazene rychlosti se to ozívalo, v tahu bylo ticho, rok byl klid a teď zničeho nic prostě křup a lup a diferak v haji, ale tentokrat mnohem vic že se to prostě zasekavá (neda se jezdit), mám takove podezření, že asi to ložiško prasklo nějaky ulomek upadl a nebo nejaky boredel tam spadl to uvidim až to kuchnu. Tak nevím jestli ma 1.4i takovy kroutak, že to ten diferak nevydrží nebo fakt nevím