Xsara kombi výkon motoru 1.4

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Poslaťod levis501 » Sob 17. Feb 2007, 21:02

Mám 1,4i a nemyslím, že by to byl zrovna líný motor. Není to na žádné závodění, ale z toho jsem už vyrostl a dávám přednost bezpečné jízdě. A pokud jde o bezpečné předjíždění, pak je primárně potřeba dobrý odhad a schopnosti předvídat a teprve potom výkon motoru. Kolik závodníků s dvoulitry se už podívalo v protisměru pod kola Tatry? :roll:
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 333
Registrovaný: Uto 30. Jan 2007, 13:05
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod lobello » Ned 18. Feb 2007, 8:20

levis501: vystihol si to uplne perfektne :D
Obrázok užívateľa
lobello
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 441
Registrovaný: Pia 5. Jan 2007, 16:27
Bydlisko: Košice
Vůz: Xsara 1.4 SX

Poslaťod rosta » Ned 18. Feb 2007, 9:59

Souhlasím líp bych to nenapsal
rosta
 

Poslaťod pastynko » Ned 18. Feb 2007, 13:32

levis501 píše:Mám 1,4i a nemyslím, že by to byl zrovna líný motor. Není to na žádné závodění, ale z toho jsem už vyrostl a dávám přednost bezpečné jízdě. A pokud jde o bezpečné předjíždění, pak je primárně potřeba dobrý odhad a schopnosti předvídat a teprve potom výkon motoru. Kolik závodníků s dvoulitry se už podívalo v protisměru pod kola Tatry? :roll:


to je sice pravda, ale pravda je aj to ze su situacie kedy sa nieco predvidat neda a vykon ti pomoze...

ale samozrejme s tebou suhlasim v tom ze prvorade je mat odhad a zdravy usudok :wink:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Obrázok užívateľa
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 298
Registrovaný: Pon 3. Júl 2006, 12:07
Bydlisko: SK, Bratislava

Poslaťod buby » Ned 25. Feb 2007, 14:48

Ke kombíku se určitě lépe hodí 1,6 i . 1,4 i je určitě dobrá pro klasickou Xsaru, ale break je přece jenom těžší a už kvůli spotřebě chce silnější motor. Spotřeby se dají porovnat na stránkách Citroenu v návodu na použití. S 1,6i break se určitě taky nedá závodit, ale je to velice vyrovnaný vůz s klidným chodem. 1,4 budeš muset při váze breaku výce vytáčet tzn., že spotřeba půjde nahoru. Další věc je kam chceš jezdit a kolik toho chceš vozit.
Xsara 1,6i break LPG!!!
Obrázok užívateľa
buby
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 173
Registrovaný: Pon 19. Feb 2007, 20:36
Bydlisko: Zürich, Switzerland
Vůz: Xsara picasso 1.6 Hdi

Poslaťod Tortugas » Ned 25. Feb 2007, 19:03

buby: jak, ze se neda zavodit? 8)
Xsara Break 1,6i 16V r.v.2002 - pokud ji nekdy nekdo najde
Xsara Picasso 1.8i 16V r.v.2002 už je taky fuč
Peugeot 307 Break 1,6 16V - kdo to auto ukradne tomu ruka upadne
Tortugas
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 138
Registrovaný: Sob 20. Jan 2007, 15:38
Bydlisko: Praha

Poslaťod CHiP » Ned 25. Feb 2007, 21:13

buby píše:Ke kombíku se určitě lépe hodí 1,6 i . 1,4 i je určitě dobrá pro klasickou Xsaru, ale break je přece jenom těžší ...

... težší o 50 kg, tak si to přeberte jak chcete :D
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod řepák » Pon 26. Feb 2007, 14:38

CHiP píše:
buby píše:Ke kombíku se určitě lépe hodí 1,6 i . 1,4 i je určitě dobrá pro klasickou Xsaru, ale break je přece jenom těžší ...

... težší o 50 kg, tak si to přeberte jak chcete :D

A naloženej kombajn a sedan ?
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Obrázok užívateľa
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2645
Registrovaný: Ned 25. Jún 2006, 20:07
Bydlisko: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Poslaťod MrKrok » Pon 26. Feb 2007, 20:25

Plne súhlasím s CHiPOM. Na klasickú to stačí ale kombík by bol asi trochu ťažkopádny
xsara 1,4i 1999
Obrázok užívateľa
MrKrok
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 147
Registrovaný: Ned 11. Feb 2007, 19:33
Bydlisko: Bojnice
Vůz: xsara 1.4i, benzin,r.v.1999 este bez pocitacu

Poslaťod levis501 » Uto 27. Feb 2007, 8:09

Je jasný, že kombíka si kupuje někdo, kdo počítá s častým převozem větších věcí. Přece jen jezdit s něčím, co váží o 50 kg víc a při parkování se nikam nevleze, a nevyužít to... no nevím nevím... :roll:
Takže z tohoto důvodu je jasné, že by byl lepší minimálně 1,6, ale spíš víc.
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 333
Registrovaný: Uto 30. Jan 2007, 13:05
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod Lopez » Pia 16. Mar 2007, 13:32

1.4 kombi je pre cloveka ktory sa nepotrebuje nikam hnat a s nikim zavodit a potrebuje prevazat objemnejsie naklady
nie je to ziadny silak a pri plnom zatazeni je to citit, ale s prazdnym autom urcite nebudes brzda premavky

(vlastna skusenost:mesto/mimo mesta 40:60, vytazeny priemerne 3 ludmi dlhodoba spotreba{25t km/2.5 roka} 6.3l)
Lopez
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Uto 13. Mar 2007, 21:58
Bydlisko: Bratislava
Vůz: Xsara II Break, 1.4 benzin 2001

Poslaťod Mig45 » Pia 16. Mar 2007, 15:49

levis501 píše:Je jasný, že kombíka si kupuje někdo, kdo počítá s častým převozem větších věcí. Přece jen jezdit s něčím, co váží o 50 kg víc a při parkování se nikam nevleze, a nevyužít to... no nevím nevím... :roll:
Takže z tohoto důvodu je jasné, že by byl lepší minimálně 1,6, ale spíš víc.


Naprosty souhlas , pro kombika je minimum 1.6 ,ale uprednostnil bych 1.8.
Pokud maas hodne dobre nervy tak jdi do 1.4 ,ale bude se ti hodne spatne predjizdet pomaleji jedouci vozy,do vetsiho kopce budes zpomalovat a taktez pri zatizeni vice jak 2 osob.
Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Príspevky: 401
Registrovaný: Štv 14. Júl 2005, 20:47
Bydlisko: Praha,Beroun

Poslaťod Verdom » Pia 16. Mar 2007, 22:42

Tak kufr mam využit (né cihlama a cementem ale běžné nákupy a tak) Není to trhač asfaltu, ale nemám pocit že by to bylo líné. A spotřeba? Do 7 litrů na dálku. Inu VEGET :lol: . Plná spokojenost. Stačí. A s ohledem na bodovací systém a 50 v obci? Až Až 8)
.Obrázok
Obrázok užívateľa
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 714
Registrovaný: Pia 9. Sep 2005, 10:22
Bydlisko: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Poslaťod klient » Sob 17. Mar 2007, 10:37

Já mám doma 1.4(75) i 1.6(110) a řeknu vám, že je to rozdíl, hlavně ve zrychlení. Samotná jízda je relativně v poho, ale když potřebuješ předjíždět, tak ti chyběj u 1.4 koníci. A že se nedá s 1.6 16V závodit ? Tak to bych oponoval. Záleží samozřejmě na r.v. a kilometrech, koupili jsme ji novou a jezdí výborně (kombinovaná spotřeba přes zimu 7l/100). V citroenu říkali, že 1.6 16V jsou jedny z nejpovedenějších motorů (jestli teda nekecali) a my jsme max. spokojeni.
Xsara 1.4i Rouge Lucifer 2002
klient
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 198
Registrovaný: Štv 15. Feb 2007, 19:10
Bydlisko: Chomutov

Poslaťod buby » Pon 19. Mar 2007, 0:58

klient píše:Já mám doma 1.4(75) i 1.6(110) a řeknu vám, že je to rozdíl, hlavně ve zrychlení. Samotná jízda je relativně v poho, ale když potřebuješ předjíždět, tak ti chyběj u 1.4 koníci. A že se nedá s 1.6 16V závodit ? Tak to bych oponoval. Záleží samozřejmě na r.v. a kilometrech, koupili jsme ji novou a jezdí výborně (kombinovaná spotřeba přes zimu 7l/100). V citroenu říkali, že 1.6 16V jsou jedny z nejpovedenějších motorů (jestli teda nekecali) a my jsme max. spokojeni.

To jo.Ale všechny motory nejsou 16V.Některý jsou jenom 1,6i.
Xsara 1,6i break LPG!!!
Obrázok užívateľa
buby
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 173
Registrovaný: Pon 19. Feb 2007, 20:36
Bydlisko: Zürich, Switzerland
Vůz: Xsara picasso 1.6 Hdi

PredchádzajúciĎalší

Späť na Cokoliv se nikam nevešlo

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 46 hostia