problem s klima

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Poslaťod CHiP » Sob 23. Jún 2007, 19:42

divizion píše:to je podle me jedno kam to mas nastvane,klima by mela bezet porad.

Musí běľet pořád a» je to na "auto" nebo ne, na "auto" to reguluje pouze mnoľství vháněného vzduchu do kabiny. Klima je to manuální :!: tj. zapneą knoflíkem a musí běľet dokud jí tím knoflíkem zase nevypneą :P
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod bleriot11 » Sob 23. Jún 2007, 20:46

CHiP píše:
bleriot11 píše:Myslel jsem,ľe to je normální.Mě to taky sepne,vypne.....Nevím jak za jízdy(to nemám vypozorovaný)ale na volnoběh mi to takhle cykluje pořád.A volnoběh mám ok.

Za jízdy to poznáą snadno, kdyľ sepne, tak auto mírně cukne.
Normální to nebude, chudák elektromagnetická spojka :shock:

Asi to v pořádku nebude,ale napadlo mě zda nemůľu mít jen problém v tom táhlu co jde od přepínače zima-teplo(mám sice nastaveno max zimu,ale bovden můľe být skřípnutý,nebo jinak poąkozen.....)Kdyľ jsem auto koupil tak netopilo a problém byl ve vyskočeném bovbenu .
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Obrázok užívateľa
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1447
Registrovaný: Pia 29. Dec 2006, 19:32
Bydlisko: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Poslaťod bleriot11 » Sob 23. Jún 2007, 20:52

Jeątě je zajímavý,ľe se zaplou klimou (asi 22)mi jde na nohy a z bočních výdechů vzduch o hodně teplejąí neľ z toho středovýho.Kdyľ přidám na zimě tak aby mi to bylo příjemný na nohy a z boku ,tak ten ofuk ze středovýho výdechu je ledový.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Obrázok užívateľa
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1447
Registrovaný: Pia 29. Dec 2006, 19:32
Bydlisko: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Poslaťod divizion » Ned 24. Jún 2007, 6:10

a jakej by to melo vliv,kdyby byl ten bovden skriplej.Tak az tak takovy problemy mi to nedela,akorad ta vypinani a zapinani.
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod drystone » Ned 24. Jún 2007, 8:43

Není jedno kam je nastaven ofuk, uľ jsme to tu řeąili, pokud je nastaven na čelní sklo, klima se můąe sama zapínat i vypínat. Ale neříkám ľe tohle je ten problém.
To Chip: Na polohu AUTO to reguluje mnoľství vháněného vzduchu i teplotu vzduchu. Aspoň teda u mě jo. I v návodu je psáno, ľe pokud nastavíą teplotu na MAX nebo, tak tím nic nijak neurychlíą... Prostě si to tohle řídí samo...
Ale není to ani manuální ani automatická klima, něco mezi.
Citroën Xsara I. 1.4i 55kW (3/2000), s BSI Obrázok
Obrázok užívateľa
drystone
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 107
Registrovaný: Sob 11. Feb 2006, 9:22
Bydlisko: Plzeň-Jih

Poslaťod bleriot11 » Ned 24. Jún 2007, 14:12

divizion píše:a jakej by to melo vliv,kdyby byl ten bovden skriplej.Tak az tak takovy problemy mi to nedela,akorad ta vypinani a zapinani.

Třeba te,ľe ten čudlík co ovládá nějaký ten ventil je na max zimu,ale ve skutečnosti ten ventil není zcela v poloze na max zimu,ale méně.Tak si auto myslí,ľe nechceą max zimu a spíná a rozpíná.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Obrázok užívateľa
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1447
Registrovaný: Pia 29. Dec 2006, 19:32
Bydlisko: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Poslaťod divizion » Ned 24. Jún 2007, 17:43

myslite ze pomuze diagnostika
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod divizion » Ned 24. Jún 2007, 17:47

bleriot11 píše:
divizion píše:a jakej by to melo vliv,kdyby byl ten bovden skriplej.Tak az tak takovy problemy mi to nedela,akorad ta vypinani a zapinani.

Třeba te,ľe ten čudlík co ovládá nějaký ten ventil je na max zimu,ale ve skutečnosti ten ventil není zcela v poloze na max zimu,ale méně.Tak si auto myslí,ľe nechceą max zimu a spíná a rozpíná.


Jak jsem uz psal driv,me ta klima nekde jede,vetsinou kdyz je zima.Takze to muj dojem,kdyz to mam porad na max.zimu a ona sepne,zacne chladit a jde to citit,ze chladi na max a cca. po pul minute vypne.a mam ten ofuk nastaveny na sebe a je jedno jestli zapnu automat nebo manual.
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod CHiP » Ned 24. Jún 2007, 20:07

drystone píše:To Chip: Na polohu AUTO to reguluje mnoľství vháněného vzduchu i teplotu vzduchu. Aspoň teda u mě jo. I v návodu je psáno, ľe pokud nastavíą teplotu na MAX nebo, tak tím nic nijak neurychlíą... Prostě si to tohle řídí samo...
Ale není to ani manuální ani automatická klima, něco mezi.

Ach jo, neslovíčkař, teplotu vháněnýho vzduchu to reguluje ikdyľ to NENÍ v poloze auto :roll:, proto jsem se o tom nezmiňoval ...

edit: A kdyľ uľ slovíčkaříme, tak přesný název klimatizace v Xsarách je: Manuální klimatizace s automatickou regulací teploty v kabině :!:
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod bleriot11 » Pon 25. Jún 2007, 11:02

bleriot11 píše:Jeątě je zajímavý,ľe se zaplou klimou (asi 22)mi jde na nohy a z bočních výdechů vzduch o hodně teplejąí neľ z toho středovýho.Kdyľ přidám na zimě tak aby mi to bylo příjemný na nohy a z boku ,tak ten ofuk ze středovýho výdechu je ledový.

Tak kolega co má 306(asi podobná klima,ne-li stejná) říkal to samé.Na nohy a z boku mu to fučí taky tepleji neľ ze středovýho výdechu.Tak to řeąit nebudu.Nastavím si větąí zimu a ten středový výdech přivřu a je to.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Obrázok užívateľa
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1447
Registrovaný: Pia 29. Dec 2006, 19:32
Bydlisko: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Poslaťod drystone » Pon 25. Jún 2007, 12:09

To CHiP: Asi tak nějak. Ale mimo polohu AUTO jsem si nikdy nevąiml, ľe by to samo regulovalo teplotu... Ale větąinou jezdím na AUTO... :wink:
Citroën Xsara I. 1.4i 55kW (3/2000), s BSI Obrázok
Obrázok užívateľa
drystone
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 107
Registrovaný: Sob 11. Feb 2006, 9:22
Bydlisko: Plzeň-Jih

Poslaťod CHiP » Pon 25. Jún 2007, 14:45

drystane: Já polohu auto nepouľívám :)
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod ladggio » Uto 26. Jún 2007, 18:58

Tak jako Libor, Divizion i Bleriot11 mě klima (mám mechanickou) také vypíná. Chvíli po zapnutí jde nepřetrľitě a pak v průběhu jízdy slyąím zpoza palubovky cvaknutí nějakého relé a je cítit i slabé ąkubnutí, tak jak zřejmě rozepne či sepne spojka na kompresoru.
Ale ątve mě jiná věc, kdyľ ta klima běľí déle (deląí jízdy) tak se kompresor vypne úplně a uľ vůbec nenaskočí. Domníval jsem se ľe mám málo náplně, byl jsem ji doplnit, a potom kdyľ jsem měl jednu deląí jízdu tak zase nadobro vypnula. :x Zkusil jsem chcípnout motor a natočit a kompresor se rozeběhl.

Teď v týdnu jdu na diagnostiku, tak uvidím. Kdyľtak poreferuji, co jsem se dověděl.
Xsara 1,6 16V, 2001
Obrázok užívateľa
ladggio
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 39
Registrovaný: Ned 11. Mar 2007, 11:52
Bydlisko: Rakovnicko

Poslaťod divizion » Uto 26. Jún 2007, 19:22

ladggio píše:Tak jako Libor, Divizion i Bleriot11 mě klima (mám mechanickou) také vypíná. Chvíli po zapnutí jde nepřetrľitě a pak v průběhu jízdy slyąím zpoza palubovky cvaknutí nějakého relé a je cítit i slabé ąkubnutí, tak jak zřejmě rozepne či sepne spojka na kompresoru.
Ale ątve mě jiná věc, kdyľ ta klima běľí déle (deląí jízdy) tak se kompresor vypne úplně a uľ vůbec nenaskočí. Domníval jsem se ľe mám málo náplně, byl jsem ji doplnit, a potom kdyľ jsem měl jednu deląí jízdu tak zase nadobro vypnula. :x Zkusil jsem chcípnout motor a natočit a kompresor se rozeběhl.

Teď v týdnu jdu na diagnostiku, tak uvidím. Kdyľtak poreferuji, co jsem se dověděl.

treba budem i o neco chytrejsi
xsara II 1,6 16V r.v01
Obrázok užívateľa
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 514
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 16:17
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod ladggio » Ned 1. Júl 2007, 11:35

Tak jsem byl na té diagnostice. Ten přístroj vůbec nezaznamenal, ľe v autě klimatizce je. Mám mechanickou a prý to rozpozná jen automatickou, která je nějak propojená i s řídící jednotkou.
Říkal jsem tomu člověkovi co to měřil, ľe mi při větąím pouľívání v hicech najednou kompresor vypne a uľ se vůbec nezapne (náplně je dost). Dozvěděl jsem se, ľe by mohlo být ucpané sítko (či nějaký filtr). Je to ta kostka, do které vedou hliníkové trubky těsně u stěny mot. prostoru.
Náplň při cirkulování má velký odpor a kompresor se snaľí tlačit a tlačit a posléze takto na deląí čas vypíná. Bylo i vidět jak ta jedna trubka co jde z kompresoru je úplně obalená jinovatkou, toto prý jeątě neviděl.

Takľe nechat vypustit, vyčistit (vyměnit) - nevim, to sítko a opět naplnit. A platit a platit.
:roll:
Xsara 1,6 16V, 2001
Obrázok užívateľa
ladggio
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 39
Registrovaný: Ned 11. Mar 2007, 11:52
Bydlisko: Rakovnicko

PredchádzajúciĎalší

Späť na Cokoliv se nikam nevešlo

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 59 hostia