Tak jsem byl na té diagnostice. Ten přístroj vůbec nezaznamenal, ľe v autě klimatizce je. Mám mechanickou a prý to rozpozná jen automatickou, která je nějak propojená i s řídící jednotkou.
Říkal jsem tomu člověkovi co to měřil, ľe mi při větąím pouľívání v hicech najednou kompresor vypne a uľ se vůbec nezapne (náplně je dost). Dozvěděl jsem se, ľe by mohlo být ucpané sítko (či nějaký filtr). Je to ta kostka, do které vedou hliníkové trubky těsně u stěny mot. prostoru.
Náplň při cirkulování má velký odpor a kompresor se snaľí tlačit a tlačit a posléze takto na deląí čas vypíná. Bylo i vidět jak ta jedna trubka co jde z kompresoru je úplně obalená jinovatkou, toto prý jeątě neviděl.
Takľe nechat vypustit, vyčistit (vyměnit) - nevim, to sítko a opět naplnit. A platit a platit.