Zavislost přepínání na výkonu motoru tam nebude. Na LPG jsem jel i po dálnici kdyľ jsem natankoval poprvé.
Zpočátku to bylo O.K., pak se to mohlo začít ucpávat. Tu závislost myslím aľ teď. Kvalitu plynu kromě poměru propan:butan dělá jeho čistota, jak chemická, tak mechanická. Některé systémy mají taky filtr pevné fáze, který se musí udrľovat (měnit). Jaký motor vlastně máą? Mně, kdyľ dochází plyn, můľu jet bez nároku na větąí akceleraci po městě a zvolna (80-90) za městem po rovině, ale víc to nejede. Jestli je to někde přiąkrcené (ucpané), bude se to chovat podobně - při přidávání plynu se najednou pedál pocitově "propadne" a motor se dusí, jako studená ©105 ve velkém mrazu po staľení sytiče.
Podívej se na typ tařízení, měl by být v příloze TP nebo na ątítcích a podle typu najdi firmu v okolí, která ten systém dělá. Bude to těľké, já spíą věřím ľivnostníkům, které jejich obor baví, neľ velkým firmám, ale není to univerzální pravidlo. ®ivnostník, který mně auto přestavoval a ke kterému jezdím na servis, si třeba mapuje kvalitu plynu u různých pump a o ąpatné kvalitě plynu by asi věděl. Ale je z okolí Plzně.
To cuknutí se projeví při přepnutí na plyn nebo jeątě při chodu na benzín? Mně motor necuká vůbec, k přepnutí na LPG dochází při deceleraci a poznám to jen podle cvaknutí elmg. ventilu v nádrľi. Jen pokud k přepnutí dojde při řazení a akceleraci, po přepnutí musím trochu víc ąlápnout na plyn. Snad Ti to pomůľe ke srovnání, já uľ najel s Xsarou na plyn skoro 50 tis. km a je to naprosto super kombinace.
P.S.
Včera jsem při jízdě za městem do kopce zjistil, ľe auto nejede, vyměnil jsem svíčky a je to velký rozdíl i po městě. Akcelerace je zase silnou stránkou mého auta
.