Stránka 3 z 3

Re: STK+Emise

PoslaťNapísal: Pia 2. Nov 2012, 20:20
od baffy
Skús zainvestovať nejakú tú eurokorunu a zájsť na emisnú niekam kde tomu rozumejú a dokážu povedať v čom by mohol byť problém.Obdobný prípad som mal aj ja.Diagnostikoval mi na EK špatnú lambda sondu a na otázku ktorá je tá špatná, mi odpovedal otázkou a to ich tam máte kolko?Tým sme skončili a môj jednoduchý úsudok hovoril o tom,že buď bol blbé .alebo si týmto pýtal nejaké všimné k jeho príjmu,čo si myslím,že býva najčastejšia príčina špatných emisií :D .k máš už v pohode a teraz nezávisle na tom to čekni hoca-kde ,ale s origo hodnotami aby sme vedeli niečo riešiť ďalej

Re: STK+Emise

PoslaťNapísal: Pia 2. Nov 2012, 21:39
od jmlcoch
Já měl na oplíkovi 1,2i problém s emisema - vyměnil jsem řídící jednotku, lambda sondu, kabely,.. - servisák tenkrát začal od nejdražších věcí.. pořád stejné.
Táhlo to super, neměl jsem žádný problém - jen ty emise...... už jsem do toho vrazil přes 5 tis a chystal prodej a emise "bokem".
Před prodejem vozu jsem zainvestoval poslední koruny na čidlo teploty motoru pro řídící jednotku -ta nejlevnější věc ze všech. Od té doby vše ok, bez problému jezdí do dnes (dalších 8 let!!)
U toho servisáka jsem byl tenkrát naposled.

Re: STK+Emise

PoslaťNapísal: Ned 6. Jan 2013, 14:48
od rasto
tak som v piatok absolvoval uspesne opakovanu STK :oops: Clovek si mysli ako sa stara a ups, rok stare brzdy nepresli. nebrzdilo lave zadne koleso, na heveri som ho pretocil rukou. Zasiel som k mechanikovi, chvilu bol z toho jelen hovori:tie brzdy su ako nove. nakoniec zistil ze je zadrety regulator brzdneho tlaku. tak sme to s WDckom rozhybali ale bolo to zadrete aj vnutri. Auto stale nebrzdilo skor spomalovalo. Mechanik mi hovoril ze sa to zadre ked sa brzdy nepouzivaju, sofer doprdka ku krizovatke a tam uz len jemne dobrzdi. Ked som jazdil s xsarou este ja, zazila aj prudsie brzdenie ale odkedy ju kormidluje frajerka...S mekanikom sme sa rozisli s tym ze sa sa to brzdenim bude zlepsovat :shock: . Sadol som za kormidlo a celou cestou som flekoval kolko sa dalo (aj v Trnave na ulici kde stavaju zeny co poskytuju sluzby panom, jedna si aj myslela ze to kvoli nej :D ). Potom este jeden den a naozaj teraz brzdi ako ohen. Hned na STK odskusat brzdy a technik riekol ze by som presiel. tak som rychlo isiel na STK kde som bol predtym na opakovanu a brzdy v pohode presli :jup:
Takze aj brzdy treba cas od casu potrapit

Re: STK+Emise

PoslaťNapísal: Ned 6. Jan 2013, 18:47
od betom
Jo, jo, to je známá věc, že se brzdy musí občas pořádně "potrápit" aby se uvolnili. Dělám to pravidelně minimálně jednou za měsíc, ale na volné silnici, když nikdo kolem a hlavně za mnou nejede. :driv:

Dymivost 3,5 - Emisna kontrola - nesposobile auto

PoslaťNapísal: Pia 14. Jún 2019, 6:46
od wacraft_
Zdar

Po novom na Emisnej kontrole vyhadzuju vela aut - namerana dymivost 3,5 (povolene 2,0) HDI 2,0 66 kw (xsara I).
Vysledok: Nesposobile ( mohli mi dat aspon docasne sposobile ), za to ze trochu dymi pri 5000 otackach ?
Auto bolo prebehnute pred STK asi 40 min na vyssich otackach aj 3000 + niekolko krat do 4000.
Davam aditivum VIF.
Pomoze liqui moly aditivum do nafty na zamedzenie dymivosti + prebehnutie po dialnici?
(auto doteraz vzdy preslo v pohode)