od Mr.Monkey » Sob 13. Dec 2008, 20:21
Ahoj,
vzhledem k tomu, že tu tvůj dotaz leží už nějakej pátek, řekl bych, žes to risk a dávnos to rozlousk. Já jsem to rozdělával. Je to už taky nějakej pátek, ale snad si z toho ještě něco pamatuju. Předem upozorňuju, že mechanismus není konstruovanej na opakovanou demontáž, takže počítej s tím, že to už zřejmě nikdy nebude chodit jako nový.
Ten čudlík co se mačká musíš vydloubnout ven. Je asi 1cm dlouhej, je v něm zasazenej jeden konec toho pérka. Druhej konec pérka je vespod zasazenej do jakýhosi užšího protičepu, kterej nesmíš poškodit. Vaklal dy se ti pak klíč na ose. Ještě jsou tam takový dva excentrický výstupky, který zapadaj do výřezů v klíči a zajišťujou ho v otevřeným a taky v zavřeným stavu. Taky nepoškodit!
V podstatě je nejdůležitější dostat ven ten vrchní čep. Nejlíp je s citem rozšklebit to tělo celýho klíče a uvnitř nožem posouvat ten čep nahoru. POZOR tím nožem jen nad klíčem!!! dole je prstýnek ze strašně slabýho matroše, ten myslím drží pružinu proti vyskočení do strany. Dole je ten čep malinko rozšířenej, to musíš překonat, pak už půjde vzít zvrchu. Jakmile se ti to povede zjistíš jak to tam celý funguje. Jediný co nevim je kterým směrem napružit to pérko až to budeš montovat z5. Ale po hlubokém zamyšlení na to určitě přijdeš.
Přej ihodně zdaru. Monkey