od marekg » Sob 14. Feb 2009, 21:40
Asi jsem to blbě popsal: Při poloze klíče,kdy se rozsvítí všechny kontrlky a v mým případě se taky žhaví,tak ručičky teploměru a palivoměru pomalu jdou nahorů a zastaví se na určité hodnotě (ve srovnání s Berlingem 1.9D r.1999,se kterým občas jezdím,kde ručičky vyletí rychle a po vypnutí motoru stejně rychle spadnou do nuly),potom ale při vlastním startování ručička palivoměru klesne rychle na O a pomalu se vrátí nazpět. Prostě to vypadá,jako kdyby v momentě roztáčení motoru byl pokles napětí tak výraznej,a ten palivoměr je zřejmě jen voltmetr s ocejchovanou stupnicí v litrech.Navíc to dnes zase moc nechtělo chytnout, a to bylo jen -1 st. Auto jsem koupil jako dovoz z Italie,baterka je tam FIAMM 62 Ah 500A st.proud,což je podle mě dost málo,a ta baterka už ten proud ani nemusí dávat.
Btw. Má smysl tam dávat 70/72 Ah baterii?
Xsara II Break 1.9D 2001,tmavě zelená metalíza, 4xAirbag,Klima,2xEl.okna,ABS atd.