Palivoměr

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Palivoměr

Poslaťod marekg » Pia 13. Feb 2009, 13:10

Je to normální stav,když při sepnutí klíče do I.polohy-žhavení,palivoměr a teploměr chladící kapaliny pomalu stoupají nahorů a zastaví,ale při startování palivoměr klesne na 0 a opět pomalu ručička leze nahorů a zůstane stát?Přitom teploměr se ani nehne.Může to být způsobený poklesem napětí v palubní síti po žhavení a při startování,v případě že baterka už má svý nejlepší doby zasebou?
Xsara II Break 1.9D 2001,tmavě zelená metalíza, 4xAirbag,Klima,2xEl.okna,ABS atd.
marekg
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Str 11. Feb 2009, 16:30
Vůz: Xsara II 1.9D Break 2001

Re: Palivoměr

Poslaťod davados » Pia 13. Feb 2009, 14:08

Ahoj,normalni to je krom toho ze ti leze pomalu rucicka paliva,mam skoro plnou a dalo by se rict ze mi do ty polohy vystreli a kdyz startuju tak klesne na 0 a po nastartovani zas vystreli.S rafickou palivomeru bejva problem tak jezdi podle kilometru a pokud muzes dotankovavej do plny,treba raficku rozhejbes.K ty chladici kapaline nevim mam studenej motor,ale asi to bude stejny
Obrázok užívateľa
davados
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1661
Registrovaný: Ned 10. Feb 2008, 10:17
Bydlisko: Kousek za Prahou 4
Vůz: Renault Vel Satis

Re: Palivoměr

Poslaťod marekg » Pia 13. Feb 2009, 14:33

S tím teploměrem to bylo myšleno tak,že zatímco palivoměr při startu sleze na nulu a pak se pomalu vrátí zpět,tak teploměr drží.
Třeba ve Fabii při startu se vypíná a zapíná rádio a pohasnou potkávačky.Stejně ale budu muset mrknout na tu baterku,auto mám 4 dny,z toho dva dny nejezdilo,a potom byl problém to nastartovat.Žhavilo to,ale startování nebylo úplně nejpřesvědčivější.
Xsara II Break 1.9D 2001,tmavě zelená metalíza, 4xAirbag,Klima,2xEl.okna,ABS atd.
marekg
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Str 11. Feb 2009, 16:30
Vůz: Xsara II 1.9D Break 2001

Re: Palivoměr

Poslaťod Hubi » Sob 14. Feb 2009, 20:03

Co se té ručičky paliva týče, tak mě taky nahoru leze fofrem, jako davadosovi.
Obrázok
Citroën Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, r.v. 2001
Peugeot 807, 2.0 HDI 100kW, EXCLUZIVE, r.v. 2007

Citroën Xsara II liftback, 1.6 16V CHRONO, r.v. 2003 - stále u našeho domu, pane říká tatíkovi
Obrázok užívateľa
Hubi
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1481
Registrovaný: Uto 3. Feb 2009, 16:08
Bydlisko: Benešov nad Ploučnicí
Vůz: Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, rv. 2001

Re: Palivoměr

Poslaťod dokturek » Sob 14. Feb 2009, 20:34

mě taky vystřeli jak sprinter ale jak spadne pod pul nadrže tak při dalšim startovani ukaže zase plnou :D ale o tom v jinem topiku
xsara ll 1,6/16v čvrtek 23.8.2001 celkem slušna kara :)
Obrázok
Obrázok užívateľa
dokturek
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 986
Registrovaný: Sob 15. Nov 2008, 9:56
Bydlisko: Havířov
Vůz: xsara ll 1,6/16v 8/2001 motor-TU5JP4

Re: Palivoměr

Poslaťod marekg » Sob 14. Feb 2009, 21:40

Asi jsem to blbě popsal: Při poloze klíče,kdy se rozsvítí všechny kontrlky a v mým případě se taky žhaví,tak ručičky teploměru a palivoměru pomalu jdou nahorů a zastaví se na určité hodnotě (ve srovnání s Berlingem 1.9D r.1999,se kterým občas jezdím,kde ručičky vyletí rychle a po vypnutí motoru stejně rychle spadnou do nuly),potom ale při vlastním startování ručička palivoměru klesne rychle na O a pomalu se vrátí nazpět. Prostě to vypadá,jako kdyby v momentě roztáčení motoru byl pokles napětí tak výraznej,a ten palivoměr je zřejmě jen voltmetr s ocejchovanou stupnicí v litrech.Navíc to dnes zase moc nechtělo chytnout, a to bylo jen -1 st. Auto jsem koupil jako dovoz z Italie,baterka je tam FIAMM 62 Ah 500A st.proud,což je podle mě dost málo,a ta baterka už ten proud ani nemusí dávat.
Btw. Má smysl tam dávat 70/72 Ah baterii?
Xsara II Break 1.9D 2001,tmavě zelená metalíza, 4xAirbag,Klima,2xEl.okna,ABS atd.
marekg
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Str 11. Feb 2009, 16:30
Vůz: Xsara II 1.9D Break 2001

Re: Palivoměr

Poslaťod davados » Ned 15. Feb 2009, 2:27

Zalezi na tvych financnich moznostech mam 74Ah,ale doporucena byla tusim 72 na 2,0 Hdi.Mozna Baffy nebo nekdo rychlejsi s chytrym softwerem ti napise co bys tam mel mit a jak uz tu nekdo nekdy rek teda napsal:Nic neni moc pokud to neni malo.Snad sem to nesplet a autorovy poslu autorskej poplatek :)Pises ze je z italie nemuze bejt malinko problem v tom?Jako ze tam maj teplejsi podnebi.Asi blbost co
Obrázok užívateľa
davados
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1661
Registrovaný: Ned 10. Feb 2008, 10:17
Bydlisko: Kousek za Prahou 4
Vůz: Renault Vel Satis

Re: Palivoměr

Poslaťod Kleki » Ned 15. Feb 2009, 12:52

Ja mám xsaru dovezenú tiež z Talianska a bola tam autobatéria 66Ah. Štartovanie v zime bolo bez problémov. Neviem aké baterky majú doporučené Hdi ale 1.9TD majú doporučené 66Ah. Mne keď odišla baterka , ja som tam dal 74Ah a na zimné obdobie môžem len doporučiť. Rozmerovo mi tam vošla a cenový rozdiel tiež nebol veľký.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Obrázok užívateľa
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1229
Registrovaný: Ned 26. Okt 2008, 14:24
Bydlisko: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: Palivoměr

Poslaťod marekg » Ned 15. Feb 2009, 13:30

Pro 1.9D 51kW je uváděná 63 Ah.A ten akumulátor FIAMM má 62 Ah a proud jen 510A. Třeba Varta Silver má 63 Ah a 610A.A co jsem četl nějaký testy,tak ten FIAMM není nic moc, patří pod něj i AKUMA.
Xsara II Break 1.9D 2001,tmavě zelená metalíza, 4xAirbag,Klima,2xEl.okna,ABS atd.
marekg
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Str 11. Feb 2009, 16:30
Vůz: Xsara II 1.9D Break 2001

Re: Palivoměr

Poslaťod marekg » Pon 16. Feb 2009, 20:10

Takže baterku jsem vyměnil,a krom toho,že to teď startuje na drc,tak co se týče palivoměru,tak žádná změna.Prostě v momentě otáčení startéru rafička spadne dolů a zase jde nahorů :( Ale zajímavý je,že když jsem to koupil,tak tam bylo ca.10 litů nafty a nedělalo to,je to až ted´po natankování 30 litrů.
Nevím,zeptám se mechanika,jestli neví čím to je.
Xsara II Break 1.9D 2001,tmavě zelená metalíza, 4xAirbag,Klima,2xEl.okna,ABS atd.
marekg
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Str 11. Feb 2009, 16:30
Vůz: Xsara II 1.9D Break 2001

Re: Palivoměr

Poslaťod davados » Pon 16. Feb 2009, 20:21

Uz mam teplej motor.Takze kdyz startuju obe rucicky mi spadnou a po nastartovani palivo vystreli a teplota ten kousicek povyleze
Obrázok užívateľa
davados
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1661
Registrovaný: Ned 10. Feb 2008, 10:17
Bydlisko: Kousek za Prahou 4
Vůz: Renault Vel Satis

Re: Palivoměr

Poslaťod Zdeněk Kubánek » Uto 27. Sep 2011, 6:22

Mám dotaz . Při otočení klíčku do první polohy všchno ok, palivoměr vystřelí nahoru, ale když nechám auto zaparkované ne na rovině, ale nějak nakloněno je jedno jak, tak palivoměr klesne třeba i z plné nádrže na půlku a poté trva třeba 50 km než to vyšplhá tam jak to má být, nepomůže ani nové startování. Prosím spíše odpověĎ na e-mail ---> kubanek40@seznam.cz Díky :)
Zdeněk Kubánek
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 5
Registrovaný: Uto 27. Sep 2011, 6:18
Bydlisko: Suché Lazce
Vůz: Citroen Xsara 1999

Re: Palivoměr

Poslaťod baffy » Uto 27. Sep 2011, 15:31

Odpoveď aj ked nie na mail :wink: .Je tu toho popísané X ohladne tvojho problému, dokonca aj vysvetlené prečo to tak je takže:
Prílohy
Hladaj.JPG
Hladaj.JPG (24.94 KiB) Zobrazené 6007 krát
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Palivoměr

Poslaťod Škopek » Ned 17. Jún 2012, 18:21

Zdravím
Po natankování cca 10l nafty se mi ani o trochu nehnula ručička palivoměru,tak jsem druhý den dotankoval na jiné pumpě dalších 10l a zase nic.Mám dotankovat do plné nebo odpojit baterku?Do vyndavání plováku z nádrže se mi moc nechce.
Xsara 2.0 HDI 66 Kw hatchback do provozu 3 ledna 2003 u frantíků - XSARA - dobrá volba
Obrázok užívateľa
Škopek
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 839
Registrovaný: Sob 8. Nov 2008, 17:36
Bydlisko: Mariánské Lázně
Vůz: Xsara 2.0 hdi hatchback 66Kw nafta 2002

Re: Palivoměr

Poslaťod Hrnča » Ned 17. Jún 2012, 19:16

Klasika. Pojezdil bych a ono se to srovná. Pokud ne do tak 200km, tak to prubni s plnou. Když ani tak, tak jedin vyjezdit alespoň do půlky a číhnout na plovák...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázok
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Ďalší

Späť na Cokoliv se nikam nevešlo

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 15 hostia