Napísal:
Uto 1. Máj 2007, 17:09
od klient
Mig 45 psal :Mam normalni 1,6 16V ne VTr ,ale pripada mi dost lina .
Olej nezere , spotreba cca 9-10l pri 140km/h , v meste cca 10l.
Kombinovana cca 7,9l .[/quote]
Máme doma 1,6i 16V a koupili jí jako novou. Jezdí výborně, na dálnici v Německu bez problémů 200 km/h. Jeli jsme Itálii, průměr 7,8 l/100km při průměrné rychlosti 132km/h. Vzdálenost byla 1100km.
Kombinovaná spotřeba za celou zimu je 7,1 l/100km (najeto cca 7500km).
V létě je to tak o 0,5 litru méně. A to nejezdíme vysloveně ekonomicky. Dálnice průměr 130 - 140(2x ročně Ostrava) a na normální silnici tak 110 - 120.
Napísal:
Pia 1. Jún 2007, 12:58
od Houmr
Mě VTR ľere v průměru 5,4L / 100Km
Napísal:
Pia 1. Jún 2007, 13:00
od pastynko
Houmr píše:Mě VTR ľere v průměru 5,4L / 100Km
ale mas HDI a zrychlenie z 0-200 km/h nikdy
z 0-100 km/h to zvladne za 12?
Napísal:
Pia 1. Jún 2007, 13:10
od Max_Damager
Tak já mám taky 1.6 16V, zatím jenom krátko a něco mě hlučí u rozvodového řemenu, ale půjdu na jeho výměnu, tak snad to pak bude ok. Jinak sem jezdil jenom deląí tratě a dost klidnou jízdou (90-100Km/h) bez vytáčení a zatím jsem vypočítal spotřebu 5,5 l/100km, tak uvidíme, jak to půjde dál
Napísal:
Pia 1. Jún 2007, 13:15
od K4my
mnooo 5,5 se me nechce verit 6,5 beru ale 5,5???
Napísal:
Pia 1. Jún 2007, 13:19
od Max_Damager
K4my píše:mnooo 5,5 se me nechce verit 6,5 beru ale 5,5???
Tak říkám, zatím to mám krátko, takľe to budu pozorovat, ale dá se říct, ľe sem s tím jel skoro jako připosranej, tak moľná proto
Napísal:
Pia 1. Jún 2007, 13:20
od Max_Damager
Napísal:
Pia 1. Jún 2007, 14:25
od Mig45
Uz se to trochu uklidnilo a spotreba je mezi 7,5-7,8 l .
Ale vic jak 183km/h z toho na rovine nedostanu.
Budu to muset trochu poladit
Napísal:
Pia 1. Jún 2007, 18:53
od bleriot11
K4my píše:mnooo 5,5 se me nechce verit 6,5 beru ale 5,5???
Kdyľ jsem hodný tak v poho do 5.Fakt nekecám
2.0HDi
Napísal:
Sob 2. Jún 2007, 16:47
od pastynko
bleriot11 píše:K4my píše:mnooo 5,5 se me nechce verit 6,5 beru ale 5,5???
Kdyľ jsem hodný tak v poho do 5.Fakt nekecám
2.0HDi
ale ved pri HDI ti to aj verime
Napísal:
Pon 4. Jún 2007, 10:41
od MasterOfPuppets
Po dneąním víkendu ty rozdíly v akceleraci u VTS a VTR vidím
Napísal:
Ned 6. Júl 2008, 13:15
od Venca_VTS
pastynko píše:rozdielov moze byt velmi vela. ale jeden podstatny, do VTR sa nedaval 2.0 16V 167 koni, daval sa len do VTS.
Nesouhlasim v katalogu a APM Tecu VTR s motorem 2,0 16V je uvedena!
Napísal:
Ned 6. Júl 2008, 13:50
od Lochy
Venca_VTS píše:pastynko píše:rozdielov moze byt velmi vela. ale jeden podstatny, do VTR sa nedaval 2.0 16V 167 koni, daval sa len do VTS.
Nesouhlasim v katalogu a APM Tecu VTR s motorem 2,0 16V je uvedena!
Jo dělala se s motorem 2,0i 16V, ale ne 120 kW / 163 koní ale pouhých 100 kW / 136 koní
a do Čech se tato verze nedováľela, jestli se nepletu.
Napísal:
Ned 6. Júl 2008, 13:54
od Venca_VTS
Lochy píše:Venca_VTS píše:pastynko píše:rozdielov moze byt velmi vela. ale jeden podstatny, do VTR sa nedaval 2.0 16V 167 koni, daval sa len do VTS.
Nesouhlasim v katalogu a APM Tecu VTR s motorem 2,0 16V je uvedena!
Jo dělala se s motorem 2,0i 16V, ale ne 120 kW / 163 koní ale pouhých 100 kW / 136 koní
a do Čech se tato verze nedováľela, jestli se nepletu.
Nepletes jen sem reagoval na to ze se tam nedaval 2,0 16V jak jsem byl rozespaly nevsiml jsem si vykonového údaje.Moje chyb sorry.