Jak vyprázdnit odlučovač vody...

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Jak vyprázdnit odlučovač vody...

Poslaťod Petr47 » Pon 3. Aug 2009, 17:35

.... na Pikačovi 2.0 HDi...???? Prosím. V manuálu je napsané: vypustit spodním ventylem všechnu vodu...ale úplně všechnu. To znamená otevřít spodní ventyl a nechat téci dokud teče ???? A potom co ??? Bude to zavzdušněné a ....?????
Mám totiž problém se startováním, musím nechat napřed zapnutý klíček tak 5 - 7 vteřin a pak můžu startovat a chytne okamžitě, jinak kdybych startoval ihned, nechytne.... !! :( :roll:
Petr47
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 11
Registrovaný: Pia 3. Júl 2009, 9:21
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi, r.v. 2003, od května 09

Re: Jak vyprázdnit odlučovač vody...

Poslaťod viteon » Pon 3. Aug 2009, 17:54

a nebude to tím, že se nafťáky musí před zatopením nažhavit?
Obrázok užívateľa
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 3765
Registrovaný: Pia 15. Júl 2005, 8:46
Bydlisko: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Re: Jak vyprázdnit odlučovač vody...

Poslaťod Petr47 » Pon 3. Aug 2009, 18:45

viteon píše:a nebude to tím, že se nafťáky musí před zatopením nažhavit?



HDi nemajíííííí žhaveníííííí !!!! :lol: :P
Petr47
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 11
Registrovaný: Pia 3. Júl 2009, 9:21
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi, r.v. 2003, od května 09

Re: Jak vyprázdnit odlučovač vody...

Poslaťod Hrnča » Pon 3. Aug 2009, 18:47

Ale mají žhavení. Svíčky jsem si dokonce měnil sám...
A to že se nerozsvítí kontrolka žhavení neznamená, že nežhaví....
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázok
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: Jak vyprázdnit odlučovač vody...

Poslaťod jojos » Pon 3. Aug 2009, 19:52

Neviem ako tvoje HDI,ale moje zhavenie ma,kontrolka svieti iba v zime a znamena to,ze startovat mas az po jej zhasnuti.
Š Rapid Spaceback 1.0TSI,81kW
ex:tmavomodrý break X2,2.0HDI,66kW,vyrobený 27.11.2002,na podložkách www.xsara.cz
Obrázok užívateľa
jojos
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 942
Registrovaný: Štv 2. Okt 2008, 18:21
Bydlisko: Nová Dubnica,SK
Vůz: Š Rapid Spaceback 1.0TSI

Re: Jak vyprázdnit odlučovač vody...

Poslaťod Cvrček » Pon 3. Aug 2009, 20:12

No jestli na tom nejsi podobně jako já. Dneska mi prdnula žárovka v kontrolce žhavení.
A k tomu můžeš mít horší žhaviče. A pak musíš čekat i v létě na nažhavení.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Obrázok užívateľa
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4553
Registrovaný: Štv 7. Jún 2007, 10:33
Bydlisko: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Jak vyprázdnit odlučovač vody...

Poslaťod Petr47 » Uto 4. Aug 2009, 18:04

Hrnča píše:Ale mají žhavení. Svíčky jsem si dokonce měnil sám...
A to že se nerozsvítí kontrolka žhavení neznamená, že nežhaví....



Já když se dívám na motor, tak vidím jen vstřiky - trysky, ke kterým vedou kabely, toto je můj 4 diesel, žhaviče jsem si měnil sám, vždycky!!!, ale tady je jaksi nevidím a někde jsem četl, že tento motor má jen ohřívání nafty, ale žhaviče ne.... Leda by byly zezadu, z druhé strany bloku... :cry:
Petr47
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 11
Registrovaný: Pia 3. Júl 2009, 9:21
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi, r.v. 2003, od května 09

Re: Jak vyprázdnit odlučovač vody...

Poslaťod Petr47 » Uto 4. Aug 2009, 18:26

jojos píše:Neviem ako tvoje HDI,ale moje zhavenie ma,kontrolka svieti iba v zime a znamena to,ze startovat mas az po jej zhasnuti.



A kde je prosím máš, ty žhaviče??? Já na mém vidím jen vstřiky a na displey ani kontrolku žhavení nemám !!! :roll: je to motor HDi, bez komůrek!!! Přímé vstřikování do válce. Nafta se v zimě předehřívá, podle venkovní teploty a nevím co by se žhavičem ve válci ohřívalo???
Petr47
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 11
Registrovaný: Pia 3. Júl 2009, 9:21
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi, r.v. 2003, od května 09

Re: Jak vyprázdnit odlučovač vody...

Poslaťod Rope » Uto 4. Aug 2009, 19:48

Uaaa, tak to je silné tvrzení, to si počkám jak se to rozvine. Celý život se člověk učí.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Obrázok užívateľa
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5638
Registrovaný: Pon 1. Máj 2006, 17:58
Bydlisko: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: Jak vyprázdnit odlučovač vody...

Poslaťod snoopy » Uto 4. Aug 2009, 20:24

jestli HDI v picassu nemá žhavení, tak se asi tohle http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/zhavici-svicka-motor-rhydw10td:2054726b0d58a967 dává do kufru... :D
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIP
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodBye
Xsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty"
VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Obrázok užívateľa
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1601
Registrovaný: Str 8. Júl 2009, 13:17
Bydlisko: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara II 1.6i r.2003

Re: Jak vyprázdnit odlučovač vody...

Poslaťod Hrnča » Uto 4. Aug 2009, 20:36

Jo tak přsně takový jsem měnil. Nejlíp šla na 4 válci. Teda pokud se počítají od řemenice. Nejhůř šla vyměnit právě ta u řemenice a to kvůli tomu, že nad ní bylo vedení nafty a takovej přiblblej držák...
Muselo se celkem dost rozebírat. Každopádně ty žhavičky jsou před vstřikovačem, když se koukám od předu auta, a jsou takřka kolmo do hlavy...

P.S.: Našel jsem fotku kde je dokonce jedna žhavička vidět. Je v bílém kroužku a jsou k ní namalovaný tři žluté šipky. To jen pro jistotu...
Prílohy
4.jpg
4.jpg (135.8 KiB) Zobrazené 8881 krát
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázok
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: Jak vyprázdnit odlučovač vody...

Poslaťod Petr47 » Str 5. Aug 2009, 7:41

[quote="Hrnča"]Jo tak přsně takový jsem měnil. Nejlíp šla na 4 válci. Teda pokud se počítají od řemenice. Nejhůř šla vyměnit právě ta u řemenice a to kvůli tomu, že nad ní bylo vedení nafty a takovej přiblblej drž

Jooooo, sorrááááč, omlouvám se VŠEÉÉÉM!!! Mám je tam taky a žárovka na sign. žhavení je včudu. Zmátlo mě, že jsem kdesi četl, že některé HDi u Citronu žhavení nemájí... No jo, jsem starý, slepý....
Ale, přeměřeno, všechny jsou OK, palivový filtr vyměněný, za 180.- Kč BEHR a to díky Vám, všem... :jup:
Petr47
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 11
Registrovaný: Pia 3. Júl 2009, 9:21
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi, r.v. 2003, od května 09

Re: Jak vyprázdnit odlučovač vody...

Poslaťod Hrnča » Str 5. Aug 2009, 11:48

V pořádku, omluva přijata. K tomu žhavení, spíš ses mohl dočíst, že HDi při vyšších teplotách nežhaví. Úplně pravda to taky není. Ono to jen nesignalizuje žhavení. Už nevím kde jsem to četl, ale viděl jsem jak vypadá žhavení za určitých teplot. No a teď budu plácat, ale pod -10°C žhavení maká asi 5 sekund s rozsvícenou kontrolkou žhavení a pak asi ještě 20 sekund dožhavuje. Samo po nastartování motoru. Ty čísla prosím brát s rezervou!!! Už si to nepamatuju přesně, ale takhle podobně to bylo...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázok
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: Jak vyprázdnit odlučovač vody...

Poslaťod Petr47 » Str 5. Aug 2009, 13:39

U Opelu to bylo podobné, při - 10 svítila kontrolka asi 10 sekund, ale nenastartoval jsem, musel jsem čekat alespoň dalších 15 sekund a pak teprve startovat. Když jsem to kdysi počítal po vypnutí relátka, bylo to malinko slyšet, tak při -15 to žhavilo, než se vypnul asi 45 sekund. Samo že to dávalo pěkně zabrat baterii a v zimě žhavit, do práce 8 km, s rozsvícenýma světlama, furt jsem nabíjel baterku. Proto na Pikčovi denní světla s ledek!!!
Petr47
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 11
Registrovaný: Pia 3. Júl 2009, 9:21
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi, r.v. 2003, od května 09


Späť na Cokoliv se nikam nevešlo

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia

cron