Stránka 1 z 1

2,0 16 VTS info

PoslaťNapísal: Ned 18. Júl 2010, 18:14
od svobja
Zdravím,
chci kupovat něco sportovnějšího v dobrém poměru cena/výkon, do oka mi padla xsara prosím o info na co si dávat pozor při koupi, na co trpí atd.
Jaké máte zkušenosti s podvozkem a řízením. A třeba kolik papá? Pište všechno co vás o tomto modelu napadne. Hledal jsem na fóru a konkrétně o 2,0 vts jsem nic nenašel :cry: Díky moc :wink:

Re: 2,0 16 VTS info

PoslaťNapísal: Pon 19. Júl 2010, 9:20
od ColinMcRay
já sice tohle auto nemám, ale můžu Ti říct co o něm vím a myslím že s tím budou i majitélé souhlasit. Obrovskou předností tohodle žihadla je motor na to že není foukaný žádným turbem bá krásný výkon a zvuk. do pořádného tahu se sice dostává až ve vyšších otáčkách ale to nic neubírá na jeho dravosti. Podvozek.. ve předu to docela jde ikdyž oproti sérii by to sneslo přitvrzení pokud chceš sporotvnější jízdu, ale slabinou je zadní náprava ta se ve vyšších rychlostech a ostrých rychlých zatáčkách chová nevyspytatelně ale nevím jak je to doopravdy protože co vím tak do 150 s normální jízdou snad neměl nikdo problém, ale když holt řidič blbne tak mu auto připraví krušné chvíle :D spotřebu sonduj na foru je tu k tomu celé téma pod benzínovýma motorama. Co zlobí.. no vím o krokovém motorku který občas odejde, ale jinak nevím o ničem konkrétním co by odcházelo pravidelně u všech.
Ale asi všechny moje slova budou zbytečné pokud se neprojedeš.. neuslyšíš..

Re: 2,0 16 VTS info

PoslaťNapísal: Pon 19. Júl 2010, 13:04
od svobja
Co se dá dělat s tím podvozkem, aby byl připraven na ostrou jízdu? 8)

Re: 2,0 16 VTS info

PoslaťNapísal: Pon 19. Júl 2010, 21:52
od mio
Pokud chceš jezdit na krev (vrchy , amater. sprinty) tak nejjednoduší a nejlevnější je vyhodit silentbloky na zadní nápravě a místo nich nechat vytočit silonová. To je ale extrém a kastle i náprava dostane zahulit.Pak se prodávají sady tvrdších silentboků vytvořených z polyuretanové pěny (powerflex). Jsou o něco tvrdší a ještě nikdy jsem ho neviděl prasklý ani vymačkaný, je to houževnatější než ta obyč. guma co tam cpou ve druhovýrobě.Velkým zastáncem snižování moc nejsem VTS je již v serii snížené a tak by to mělo zůstat. Přehnaným snižováním spíše stratíš než získáš ale to si každý musí vyzkoušet sám co mu vyhovuje.Na tu zadní nápravu se dá zvyknout , jde o to že když držíš auto na hranici přilnavosti v ostré zatáčce kdy začíná zadek pomalu ujíždět ,tak jakoby pocitově uskočí ale pokud si zvykneš vše se dá zvládnout volantem .Hodně pomůže vyhodit zadní malé silentbloky http://obchod.autokelly.cz/detail.aspx? ... F%20TD682W a místo nich namontovat pevné a tvrdší .Tyhle se strašně žvýkají (ujíždí).A hlavně ty velké na zadní nápravě musí být také OK.Samozřejmě ještě kvalitní tlumiče.Nechci do nikoho rýt ale s tímhle podvozkem a motorem mě přijde vyváženější P306 ve verzi S16 , tam pro někoho neštastná zadní náprava není skoro cítit , ale to už jsme někde jinde.

Re: 2,0 16 VTS info

PoslaťNapísal: Uto 20. Júl 2010, 18:44
od berry
přesně tak největši bolest je zadni naprava aspon pro mě, při prudčich zatačkach absolutně neda znat že je na limitu a zničeho nic začne ujiždět a nebo jedeš rychleji do zatačky a přibrzdiš zadek začne litat to sou minusy a ted nějake plusy:super motor kdyš ho držiš nad 4000 ot maš o zabavu postarano je živy a de za plynem az do červeneho aniž by si pocitil pokles vykonu prostě za tu spotřebu to stoji. brzdy sou taky docela luxusni a při krizovce se ti spiš někdo podiva do kufru než že nedobrzdiš.