Příhřev ostřikovačů Picasso

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příhřev ostřikovačů Picasso

Poslaťod masor68 » Štv 4. Nov 2010, 14:43

Není to z mé hlavy, nedávno jsem na to narazil na webu myslím že fordů. Vše spočívá v jednoduchém nastavení hadičky ostřikovačů a její omotání kolem nejbližší hadice chladícího okruhu (u Picassa je to hadička spojující chladič a expanzní nádobu). Koupil jsem tu černou variantu, u té průhledné jsem se obával malé odolnosti při delším kontaktu s teplem. spojení jsem vyřešil přidáním další zpětné klapky. Namotal jsem tam něco přes dva metry. Hadička vyšla 48Kč, klapka 25Kč, takže i kdyby to nešlapalo, nepromrhal jsem tolik. Škarohlídí mohou vyslovit obavu že v zimě ta teplá kapalina oknu moc neprospěje, ale předpokládám, že to bude v poho, neboť topení a tím pádem ofuk skla se ohřeje rychleji než ostřikovače. Jde mi hlavně o léto, kdy očekávám daleko úspěšnější boj s hmyzem. Sílu ostřiku úprava nikterak neovlivnila.

Obrázok

Obrázok
Picasso 1.8 16V LPG r.v.2000 tmavá šeď
Obrázok užívateľa
masor68
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 466
Registrovaný: Pon 30. Nov 2009, 15:40
Bydlisko: Nový Bor
Vůz: Picasso 1.8 16V LPG r.2000

Re: Příhřev ostřikovačů Picasso

Poslaťod MP » Štv 4. Nov 2010, 16:37

Nechci ti kazit radost , ale jak dlouho je ta voda z ostřikovače ( ať už ohřátá nebo studená ) na tom okně aby měla čas rozpustit hmyz .... okamžik , než ji setře stěrač . Myslím že většinu práce boje s hmyzem odmaká gumička stěrače , která ten hmyz smázne , nebo rozmázne . A voda je tam jen aby nejela gumička po suchým skle .

Něco na ohřev jsem našel třeba i zde:
http://www.bartekrozhlasy.cz/obchod/aut ... vi/hotwash
a na aukru jsem viděl jednou i něco fungující na podobném principu jak jsi vytvořil ( ohřev ostřikovací kapaliny od vody chladícího okruhu ) , byla to jakási škatulka která se čtyřma vývodama - dva na vstup a výstup chladící vody a totéž na ostřikovací vodu ...
Tvoje řešení je samozřejmě nejlevnější .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Obrázok užívateľa
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4374
Registrovaný: Pon 16. Jan 2006, 14:45
Bydlisko: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Příhřev ostřikovačů Picasso

Poslaťod masor68 » Pia 5. Nov 2010, 7:35

Tak ono to asi fakt nebude objevení Ameriky :mrgreen: Že se to na skle moc nezdrží je asi pravda, ale zase na druhou stranu když dáš do nádržky vodu nebo origo kapalinu, rozdíl to je neoddiskutovatelný, tudíž to nebude tak úplně jen o skluzu a nějaký vliv to mít bude. Tedy řekl bych :mrgreen: :mrgreen:
Picasso 1.8 16V LPG r.v.2000 tmavá šeď
Obrázok užívateľa
masor68
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 466
Registrovaný: Pon 30. Nov 2009, 15:40
Bydlisko: Nový Bor
Vůz: Picasso 1.8 16V LPG r.2000

Re: Příhřev ostřikovačů Picasso

Poslaťod Pety » Pia 5. Nov 2010, 8:41

Průhledné hadičky ses asi bát nemusel, jeden můj známý má pomocí hadiček z tohohle materiálu udělané ústřední topení (ke každému radiátoru vede zdí husí krk a v něm jsou protažené 2 hadičky - od kotle a ke kotli).
307SW 2007, 1.6 16V 80 kW benzin
Obrázok užívateľa
Pety
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 500
Registrovaný: Ned 6. Sep 2009, 10:26
Bydlisko: Chomutov
Vůz: Peugeot 307SW 2007, 1.6 16V 80 kW benzin

Re: Příhřev ostřikovačů Picasso

Poslaťod masor68 » Pia 5. Nov 2010, 8:54

Počkej, to je radiátor pro Barbínu? :mrgreen: I když ty máš na mysli asi větší průměr než ten ostřikovací.
Picasso 1.8 16V LPG r.v.2000 tmavá šeď
Obrázok užívateľa
masor68
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 466
Registrovaný: Pon 30. Nov 2009, 15:40
Bydlisko: Nový Bor
Vůz: Picasso 1.8 16V LPG r.2000

Re: Příhřev ostřikovačů Picasso

Poslaťod Pety » Pia 5. Nov 2010, 12:58

Samozřejmě, že má silnější hadičky. Ale protože jede každý radiátor zvlášť na svém potrubí, tak to zase tolik není, světlost má tuším 12 mm. Plast se nezanáší. Funguje mu to od roku 1978, jestli se nepletu. Jedině od kotle do expanzní nádoby má kovovou trubku.
307SW 2007, 1.6 16V 80 kW benzin
Obrázok užívateľa
Pety
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 500
Registrovaný: Ned 6. Sep 2009, 10:26
Bydlisko: Chomutov
Vůz: Peugeot 307SW 2007, 1.6 16V 80 kW benzin

Re: Příhřev ostřikovačů Picasso

Poslaťod Cvrček » Pia 5. Nov 2010, 18:18

Tak tohle si nechám ukázat v reálu,jak to celé vypadá. (stejně se musíme sejít. Máš u mě ještě tu samolepku.) A pak si udělám přesný názor. Teď zatím jen technický dotaz. Ta zpětná klapka tam je jenom kuli tomu,že bylo jednodušší ji sehnat,než nějakou spojku?
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Obrázok užívateľa
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4553
Registrovaný: Štv 7. Jún 2007, 10:33
Bydlisko: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Příhřev ostřikovačů Picasso

Poslaťod masor68 » Sob 6. Nov 2010, 5:02

Vidíš, ta samolepa mi úplně vypadla z hlavy :roll: Jakmile pojedu do LB, ozvu se.

Klapku jsi pochopil přesně, než laborovat s nějakou spojovací trubičkou, zvolil jsem jistotu, klapka má na obou stranách ty kónusy a když jsem se ji kvůli malé změně pokoušel sundat, držely hadičky tak že jsem ji roztrhl. Takže klapka č.2 :mrgreen:
Picasso 1.8 16V LPG r.v.2000 tmavá šeď
Obrázok užívateľa
masor68
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 466
Registrovaný: Pon 30. Nov 2009, 15:40
Bydlisko: Nový Bor
Vůz: Picasso 1.8 16V LPG r.2000


Späť na Cokoliv se nikam nevešlo

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 12 hostia

cron