od Kleki » Pon 15. Nov 2010, 14:48
Pridám sa aj ja s mojími postrehmi , na staršej xsare 1,9TD som mal vadný termostat ale vtedy ručička vystúpala len 1-2mm nad 60°C a rýchlo zase padala dolu a to bolo letné obdobie. Po výmene termostatu už teplota toľko nekolísala ale v chladnejšom počasí ukazovala niečo málo cez 75°C a pri vyššej záťaži t.j. kopce , diaľnica , kolóny to tiež ako píše MIO liezlo cez 90°C ale nikdy neprešla teplota nad 110 až k červenému poľu. Teraz na HDI je to niečo podobné akurát aj v chladnejšom počasí si to drží teplotu tak okolo 80°C, ale tie rozdiely možu byť spôsobené nepresnosťou alebo osadením ručičky na prístrojovej doske. Pokiaľ máš na aute všetko v poriadku čo píše MIO tak to nerieš. Alebo si odmeraj skutočnú teplotu chladiacej zmesi , porovnaj s teplomerom na prístrojovke a ak je tam rozdiel , daj dolu ručičku a osaď podľa skutočne nameranej teploty.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)