Zdravím všechny příznivce tohoto fóra. Okolnosti mne přinutily položitr zde dotaz do fóra, neboť jsem nikde na netu nenašel to co hledám.
Předně, mám problém s tím, že mi během jízdy neustále cvaká - spíná čerpadlo klimy, když mám klimu zaplou. Klima jinak normálně běží, na intezitě chlazení to není vůbec znát, ale prostě mne to cvakání při přidání plynu hrozně vadí a myslím si, že to není normální. Po nastartování a zapnutí klimy tlačítkem je slyšet úvodní cvaknutí a sepnutí kompresoru, projeví se to i zvukem, kdy motor jde hned do zátěže. V tu chvíli klima běží a kompresor je sepnutý. Ale jen do chvíle kdy přidám trochu plyn abych se rozjel. Pak se hned ozve cvaknutí a je kompresor to odpojí. Jak přeřazuju a pustím plyn, kompresor se zase zapne a tak pořád dokola.
Vím, že na těchto autech je někde nějaký spínač, který by měl klimu odpojit v případě "prudké" akcelerace. Tak jsem jej zzačal hledat, abych se podíval, jestli není nějakým způsobem vadný - neustále sepnutý či něco takového.
Na čerpadle jsem našel spínač, který by to mohl mít na starosti, jen se mi již napodařilo najít nikde popis, abych se ujistil, že je to opravdu on a taky nevím do jaké polohy má být nastaven. Ten spínač je spínín ramínkem páky ovládní plynu a vede k čidle modré barvy. Spínač je na přiloženém obrázku, bohužel k tomuto obrázku nemám popis, takže znám jen jeho číslo. Má číslo 8.
Chtěl bych se teda pomocí někoho zde ujisit, že je to ten spínač - na ovládání odpojení kopresoru při prudké akceleraci. Podle toho jak jsem to obhlédl, dalo by se jeho spínání nastavit pomocí pouhého natočení asymetrické hlavice, o kterou se ten spínač opírá. Ale nerad bych rozhasil něco jiného, proto se ptám.
Předem díky za odpověď.