Stránka 4 z 5

Re: Ovládání z volantu a neoriginální rádio

PoslaťNapísal: Sob 16. Mar 2013, 12:19
od martan01
ok dekuji za vysvetleni
ps : rope nemohu vam odeslat sz spravu.
Jaka je cena za vas pouzity adapter?

Re: Ovládání z volantu a neoriginální rádio

PoslaťNapísal: Ned 17. Mar 2013, 14:04
od Rope
Má představa je asi tisíc korun včetně těch redukcí, ale musím kouknout na co vše tam ještě mám.

Re: Ovládání z volantu a neoriginální rádio

PoslaťNapísal: Sob 23. Mar 2013, 20:42
od buban76
Že vám do toho vstupuju,obchod proběhnul nebo by byl adapter stále k mání? Měl bych zájem včetně kousku pro Kenwood

Re: Ovládání z volantu a neoriginální rádio

PoslaťNapísal: Sob 23. Mar 2013, 21:53
od Rope
Mám redukce na kenwood, pak na sony pioneer a nebo jvc, pak na blaupunkt a panasonic. Kenwood jsem měl resp dva, musí ale mít to rádio vstup na to ovládání, takový malý kulatý konektor myslím že je na kousku kabelu.
Jinak kdo dřív příde.......................

Re: Ovládání z volantu a neoriginální rádio

PoslaťNapísal: Str 5. Jún 2013, 0:46
od JoshuaSS
Ou, někdo kdo se vyzná, super :D takže dotázek od technického neumětela a ještě ženský jako bonus :lol:
nově jsem si koupila Xsaru 1.6 16V VTR rok 2001, už tym bylo neorigo rádio namontovaný, ale multifunkční volant zapojený nebyl, prý neměl rekukci či co. Teď si tam chci přehodit svoje starý rádio Pioneer DEH-2200UBB, konektory na zapojení jsou shodné, ale než ho tam hodím chtěla bych i tu redukci ať můžu ovládat i přez volant :D je možné na netu koupit nějakou takovou redukci, popř odkaz na stránky.
děkuji velice

Re: Ovládání z volantu a neoriginální rádio

PoslaťNapísal: Str 5. Jún 2013, 7:32
od Rope
Pořád není jasné jaké má být v autě rádio na které ten ovládač fungoval?
www.aunika.com
www.stualarm.cz

Re: Ovládání z volantu a neoriginální rádio

PoslaťNapísal: Uto 30. Júl 2013, 7:57
od Tonicek
Rope prosím tě, dostanu za odměnu toto rádio a chci se zeptat měl bys na to redukci aby mi zůstalo funkční ovládání pod volantem na P307?

Re: Ovládání z volantu a neoriginální rádio

PoslaťNapísal: Uto 30. Júl 2013, 11:55
od dokturek
mužete někdo poradit redukci na ovladani pod volant na radio Pioneer DEH-1500UBG nebo jistli ji někdo umi vyrobit? zatim tam nemam ani pačku na ovladani
http://www.ahifi.cz/autoradio-pioneer-deh-1500ubg.html

Re: Ovládání z volantu a neoriginální rádio

PoslaťNapísal: Str 31. Júl 2013, 17:55
od Rope
Oběma odpovím najednou že je potřeba znát typ bývalého origo rádia a pak si vybrat rádio co se umí nechat ovládat. U toho pioneera nepíšou že by to uměl.

Re: Ovládání z volantu a neoriginální rádio

PoslaťNapísal: Štv 1. Aug 2013, 5:08
od dokturek
origo tam nikdy nebylo tak asi nic dik

Re: Ovládání z volantu a neoriginální rádio

PoslaťNapísal: Štv 1. Aug 2013, 7:21
od Rope
Ony ty první dvojky kolem tvého roku výroby měly rádia co nešly :cry:

Re: Ovládání z volantu a neoriginální rádio

PoslaťNapísal: Štv 1. Aug 2013, 9:18
od Tonicek
Já sice mám původní origo rádio ale zda to umí ten pincek jsem opravdu nikde nedočetl a doma jej ještě nemám.

Re: Ovládání z volantu a neoriginální rádio

PoslaťNapísal: Pon 30. Sep 2013, 21:43
od Electronic
Zdravim,
našel sem něco pro majitele Xsary do rv. 2000 a rádií Pioneer. Je to náhradní schéma ovládání rádií Pioneer. Podle jednotlivých ovládání ve volantu by se dalo celkem snadno udělat schéma který obě zařízení propojí. Možná se na to podívam, ale až tak o víkendu.

Ovládání rádií Pioneer
http://www.jvde.net/pioneer_wired_remote/pioneer_wired_remote.htm

Schémata ovládání ve volantu od uživatele ok2ucx
http://pavel.lajsner.sweb.cz/swc/swcuserguide.pdf

Re: Ovládání z volantu a neoriginální rádio

PoslaťNapísal: Uto 15. Okt 2013, 21:11
od Electronic
Nevím jestli je to tu ještě aktivní, ale konečně jsem se k tomu dostal. Ještě nemám odzkoušenou funkčnost, ale snad s tím nebude problém. Pokud se v rádiu porovnává napětí na nějakém referenčním odporu, mělo by stačit "převést" proud který protéká obvodem ve volantu na potřebný proud ke specifické funkci rádia. Využil jsem 4 komparátorů, kterým lze nastavit referenční napětí, které porovnávají nastavené napětí proti referenčním odporům R1 a R2. Ve schématu ještě nejsou doplněny hodnoty odporů, protože jsem je ještě věechny nedopočítal. Tento obvod by měl fungovat i s jinými typy volantů (původní rádio Philips 22RC200/35), ale jen pro rádia Pioneer s DO 3,5mm jackem.

Pokud někdo najde nějaké chyby rád se poučím.

Obrázok
Obrázok

DO z volantu Xsara Picasso 2002 pro Alpine

PoslaťNapísal: Uto 29. Apr 2014, 9:10
od melodiecb
Ahoj všem,

řeším teď kamarádovi, jak rozchodit orig. ovládání z volantu pro dodatečně montované autorádio v Xsara Picasso r. 2002.

Původně bylo v autě rádio VDO RD3 připojené pouze přes ISO konektory (i přesto, že toto rádio má mini ISO - ty však v autě nejsou), ovládání z volantu fungovalo bez problému. Následně jsme nainstalovali rádio Alpine CDE-173BT, které funguje bez problému. Asi po týdnu se kamarád rozhodl, že by přece jen využil vestavěné ovládání z volantu a tak jsme doobjednali adaptér Connects2 SPG006 s kabeláží pro Alpine. Zapojeno dle instrukcí výrobce (nejdříve připojit k Alpine a pak až ke kabeláži vozu) - autorádio jde normálně dál, ale ovládání z volantu bohužel stále nefunguje.

Osobně jsem toto řešil již dříve v jiném autě, kde byly už z výroby piny (tam to bylo na mini ISO) na jiných pozicích, takže stačilo upravit kabeláž a vše fungovalo OK. Bohužel u Citroenu zapojení neznám a nedaří se mi ho najít na internetu. Co jsem tak koukal, připojení jen přes dva ISO konektory se používalo poměrně v malém množství, většina ostatních Citroenů a Peugeotů (VDO RD3 se používá ve více autech) to má přes mini ISO...

Výrobce adaptéru DO mi sdělil, že je nutné, aby ve voze byla "Multiplex" sběrnice, pak by vše mělo fungovat. Netuším, jak bych to mohl ověřit, servisní manuál nemám - pokud to v něm vůbec je. V Citroenu mi na základě VIN řekli, že auto by to mělo mít, ale dál to řešit nechtěli a prý že jedině můžou auto přijmout jako standartní zakázku a bude třeba ho tam cca na 2-3 hodiny nechat. Účtovat si za to chtěli 800 Kč/hod, tak jsem jim pěkně poděkoval a rozloučil se, protože to mi přijde opravdu ujetý při ceně autorádia 3600 Kč + adaptéru s kabeláží cca 1500 Kč.

Máte někdo s tímto zkušenost, případně kde najít zapojení? Metodu pokus omyl určitě v tomto případě nebudu zkoušet, protože tyto adaptéry je poměrně snadné nekorektním zapojením zničit. Jsem si samozřejmě vědom, že existuje i malá šance, že je adaptér DO vadný, ale nejjednodušší je v tuto chvíli ověřit stranu auta.

Díky moc za případné tipy, rady a podněty.